1

Onderwerp: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

ter inspiratie een website die in de Britse Vogue van deze maand genoemd wordt:
www.rachelmount.com
ook nog een site met cupcakes: www.frufru.co.uk
ik geloof dat je van cupcakes bakken in londen echt miljonair kunt worden: ze vragen 25 pond voor 9 cupcakes (nog zonder de bezorgkosten)!!! en die cupcakes kan iedereen hier maken volgens mij!

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

2

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

wow die maakt wel echt mooie taarten zeg..
duidelijk verschil tussen hobby en prof pff wat een werk!
en die cupcakes ja inderdaad dat kan iedereen wel maken dus als je een business wilt die kant dus op gaan :P

3

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

Jeetje en dan die prijzen voor de taarten. Vanaf 290 pond voor een laag en VANAF 600 pond voor drie lagen. Dus het kan ook nog veel duurder. En dan brengen ze hem voor dat geld niet eens gratis thuis.

We wonen in het verkeerde land hoor. :)

Die cupcakes zijn inderdaad zeker niet mooier dan die hier gebakken worden.

4

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

als je geld wilt verdienen moet je ook niet een produkt maar een droom verkopen. Hier wordt niet een taart verkocht, maar de droom van een perfecte trouwdag. En dan mag het wat kosten :)

groetjes,
gina

5

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

Hoi,
gina je slaat de spijker helemaal op de kop.

Ik merkt dat de nederlanders langzaam aan wat minder nuchter doen over bepaalde zaken. Maar het mag nog steeds niet al te veel kosten ;) hoewel twee verdieners met kleine kinderen... dat wil ook wel.

Juist die kinderverjaardagen je koopt het moment dat het kindergezichtje helemaal straalt. En die eerste verjaardag, is vaak nog specialer voor papa en mama, dan dat het kindje het zelf door heeft ;)

Als iemand bij mij heel uitgesproken over het uiterlijk van de taart begint, dat zeg ik meteen dat de laag fondant wat dikker wordt om een mooi resultaat te krijgen. En als ze dan zeggen wordt dat niet te zoet?  dan zeg ik, de suiker bepaalt het uiterlijk maar het mó

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

6

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

om eerlijk te zijn vind ik dat al jullie taarten wel erg goedkoop zijn.

ik betaalde 2 jaar geleden voor een teletubbie taart 40 euro en die was laaaang niet zo mooi dan de taarten hier, gewoon wat groene marsepein met wat bobbeltjes onder en 4 plastic figuurtjes er op (ze was wel erg lekker)
dit taartje was voor 6 personen.

dus mogen jullie voor deze creaties wel wat meer vragen vind ik.

natuurlijk gaan jullie klanten wel raar opkijken als je vanaf vandaag ineens het dubbele begint aan te rekenen :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

7 Laatst bewerkt door broodjelol (18-07-2006 16:10)

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

wow catherine,

40 Euro? Was dat het moment dat je je bent gaan verdiepen in zelf bakken ;)
maar inderdaad, mensen met kleine kinderen die meer geld dan tijd hebben kun je inderdaad ook een "droom" verkopen.

groetjes,
gina

8

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

nee hoor, ik vond het redelijk normaal. had het jaar ervoor een nijntje besteld bij een andere bakker voor 25 euro, ze leek in de verste verte niet op nijntje! had zelfs geen lange oortjes!
vorig jaar dan de multivlaai ontdekt dus helemaal naar breda voor taart en had er dan zelf maar plastic plop figuurtjes op gezet, dit jaar was ik echt van plan om iets moois te vinden voor haar verjaardag, zo kwam ik hier terecht enz enz...

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

9

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

hoeveel vragen jullie dan voor je taarten? en waar kan ik die informatie vinden?

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

10

Re: inspiratie: taartenwebsite uit de Vogue

ik ben nog niet zover dat ik iets kan vragen, hoor :) Dit weekend staat mijn 4e taart op stapel...... Maar wie weet, ooit.... je wordt erg hebberig van deze hobby.... Bij de links staan een aantal websites waar prijzen staan en ik zie hier op het forum af en toe prijzen voor taarten.

groetjes,
gina