1

Onderwerp: taart voor 30 personen

welke maat bakvorm zouden jullie nemen?
Mijn grootste is 28 cm, 20 tot 24 personen dus.

Ik twijfel tussen een bakrand van 30 cm maar die zou volgens ingewikkelde wiskundige berekeningen op de site maar voor 20 tot 28 personen zijn dus dan kom ik al gauw een 35 cm blik en da's weer voor 26 tot 38 personen

HELP

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: taart voor 30 personen

Kun je niet een stapeltaart maken??

Je hart fluitsert, luister goed!

3

nee, het moet een dartbord worden

4

Maak een vel papier op de maat van je vorm en ga de punten tekenen. In het midden een cirkel (maat ontbijtbordje, als zijnde een klein taartje in de taart) en die in punten verdelen, de buitenring die je overhoudt ook in punten en dan tellen.
Ik deed dat met mijn vorm van 36 cm en dat papiertje werkt goed.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

voor een 35 cm kom ik op 32 personen ongeveer, dus daar zou ik voor gaan. Wordt wel een groot dartbord (ware grootte ;)) Werkt natuurlijk wel makkelijker dan dat gepriegel :D
Maar ja, dat zou ik doen, en dan die 2 personen er gratis bij geven (althans, de taart ervoor ;)) Echt precies komt het toch nooit uit.

Ik vind het wel lastig werken hoor, die hele grote taarten van 35 cm, vooral het vullen :D

Mijn website: Presentaart

6

Je kan er ook voor kiezen om een extra hoge taart te maken ? ophogen met bakpapier of twee taarten op elkaar.

7

ik denk inderdaad dat ik 2 taarten op elkaar zet met een kartonnetje ertussen, een heel hoog dartbord zeg maar en dan de boel pas bekleed

8

Van een stapeltaart kun je toch ook van de bovenste een dartbord maken en dan de onderste versieren met dartpijltjes en ...eh.... geen idee of er nog meer atributen bij darten komen kijken. Misschien kleine shirtvormpjes uitsnijden en dan bv shirt van Barney (of een van die andere darters die ik niet ken) namaken?????

Succes.

Ik zal trouwens wel te laat zijn, inmiddels :lol:

9

Wat een super idee van Ini. Daar zou ik voor gaan!!!

Succes!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

wegens tijdgebrek (moet ook nog bruidstaart maken) wordt het gewoon 2 taarten op elkaar, karton ertussen en in 1 x bekleden.
Bij stapelen wordt het dartbord zo klein