1

Onderwerp: Heerlijk slapen....

en dromen. Toen ik gisteravond klaar was met dit kussentje wou ik mijn hoofd graag op mijn kussen leggen, moe van mijn project met eerste keren. Eerst x kussen in vorm gesneden en bekleed, eerste x icing gemaakt en gespoten en eerste x brush embroidery... Ik vond het erg leuk om te maken, van alle eerste keren leer je ook weer zoveel, dingen die ik de volgende x anders moet doen. :/
http://4.media.hyves-static.net/1474666515/6/tUtZ/0/img1474666515.jpeg
http://2.media.hyves-static.net/1474666473/6/1rny/0/img1474666473.jpeg

Bedankt voor het kijken en jullie eventuele feedback

2

Re: Heerlijk slapen....

Heel mooi! Heb je het kwastje met het uitvegen van de icing een beetje nat gehad? Ik vond het erg lastig om niet te veel water te gebruiken waardoor ik volgens mij steeds met een te droge kwast heb gewerkt.
Ik vind jouw bloemen erg mooi gelukt!

3

Bedankt, ja ik had het kwastje wel een beetje nat, maar inderdaad moeilijk te doseren. Soms te nat en later weer te droog, omdat overal gelijk te krijgen vond ik ook moeilijk....

Het is een Super mooi kussen, denk echt dat het een echt kussen is. Jammer om aan te snijden

Toppertje,wat mooi :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

6

Mooi!!!

Erg goed gelukt voor al die eerst keren

Liefs, Zanoni

7

Bedankt voor jullie leuke reacties, de leukste kwam van mijn schoonmoeder.
Ze liep in de keuken zo mijn taartje voorbij, eenmaal bij de koffie vroeg ze waar mijn taart was. Toen ik vertelde dat ze die net voorbij was gelopen, zei ze dat ze had gedacht daar een echt kussentje te hebben gezien met sieraden of iets dergelijks erop... :lol:

8

Erg leuk !!

taarten maken word  steeds leuker!

9

Erg leuk !!

10

Erg leuk !!

11

:thumb:  da's een mooie :Y

:think: van biscuit of van cake? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Carien schreef:

:thumb:  da's een mooie :Y

:think: van biscuit of van cake? O-)

Bedankt voor je reactie.
Ik weet dat je dit soort dingen eigenlijk van cake moet maken, maar ik heb heel eigenwijs biscuit gebruikt. En ja dat brokkelt en valt uit elkaar, maar met botercreme plak je ook een heleboel weer in elkaar :lol:

Wow, wat knap zeg!!

14

Erg mooi! Zeker ook die bloemen