Onderwerp: Ik hou helemaal niet van gele rozen.....
Ik heb de afgelopen weken een heleboel rozen gemaakt, waaronder deze gele rozen. En eigenlijk hou ik helemaal niet van gele bloemen..

Bedankt voor het kijken!
Groetjes,
Jannet
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik hou helemaal niet van gele rozen.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb de afgelopen weken een heleboel rozen gemaakt, waaronder deze gele rozen. En eigenlijk hou ik helemaal niet van gele bloemen..

Bedankt voor het kijken!
Groetjes,
Jannet
heel mooi!
super! en die vlinder is ook mooi zeg!
Nou ze zijn mooi hoor, ik heb hetzelfde hou ook helemaal niet van gele (rozen) bloemen. Maar zo zie ik ze dan weer wel graag.
Je vlinder is ook 
Ik vind gele bloemen wel heel mooi, zo lekker voorjaar.
Je rozen zijn werkelijk prachtig 
hoi, deze zijn prachtig hoor
zijn de buitenste blaadjes op draad ? of is alles geplakt.
prachtig !!
denk er aan 2+3 juni
Holland Sugar Art Show
Met een belangrijke plaats voor suikerbloemen !!!!
mpbart
ps. laat nog wat rozen zien......
Ik vind je rozen echt super mooi!!!
Zou willen dat ik ze zo kon maken 
Kijk, daar droom ik van. Om rozen te kunnen maken die zo mooi zijn als die van jou.
Prachtig gedaan! 
Werkelijk prachtig!!
Bedankt voor de leuke reacties!
Groetjes,
Jannet
ze zijn echt prachtig Jannet!
wauw wat een mooie rozen ook al zijn ze geel
heb laatst zitten oefenen maar ik haal t nog niet bij deze 
hele mooie zeg, mag je trots op zijn
Heel erg mooi
super mooi. ben ook benieuwd waarvan je hem hebt gemaakt en eigenlijk ook wel hoe hihi
ik vind ze HEEL mooi!
super mooi. ben ook benieuwd waarvan je hem hebt gemaakt en eigenlijk ook wel hoe hihi
Ik heb Wilton gumpaste 50/50 gemengd met geel fondant van Regal Ice. Als uitsteker heb ik een set eivormen gebruikt. Enne.. je bent natuurlijk altijd welkom op een workshop
Groetjes,
Jannet
jolanda80 schreef:super mooi. ben ook benieuwd waarvan je hem hebt gemaakt en eigenlijk ook wel hoe hihi
Ik heb Wilton gumpaste 50/50 gemengd met geel fondant van Regal Ice. Als uitsteker heb ik een set eivormen gebruikt. Enne.. je bent natuurlijk altijd welkom op een workshop
![]()
Groetjes,
Jannet
helaas is belgie niet naar de deur 
Gaaf zeg!
Mooi geel is niet lelijk en dit zijn werkelijk fantastische rozen. Wat mooi!!! Niet van echt te onderscheiden. 
Dank jullie wel!!
Ze zijn prachtig maar als uitstekers een set ei vormen gebruikt?? Die snap ik niet 
Jannet schreef:jolanda80 schreef:super mooi. ben ook benieuwd waarvan je hem hebt gemaakt en eigenlijk ook wel hoe hihi
![]()
Groetjes,
Jannethelaas is belgie niet naar de deur
Ik heb het even nagekeken. Vosselaar - Dordrecht is een uur. Heb je een groepje van minimaal 4, dan kan ik ook altijd naar jouw toekomen.
hoi, deze zijn prachtig hoor
![]()
zijn de buitenste blaadjes op draad ? of is alles geplakt.
prachtig !!
denk er aan 2+3 juni
Holland Sugar Art Show
Met een belangrijke plaats voor suikerbloemen !!!!
mpbart
ps. laat nog wat rozen zien......
Bart: alleen bij de rechter roos is de buitenste rand van de blaadjes op draad. De rest is allemaal geplakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik hou helemaal niet van gele rozen.....