1

Onderwerp: mijn eerste puzzelplaatje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MRV87CCY-D.jpg

mijn allereerste puzzelplaatje
het zwarte bij het linkerhandje van nijntje heb ik toch maar weggehaald
hoelanger ik er naar kijk hoe mooier ik haar vind worden
het is voor de taart die volgende week zaterdag af moet zijn

ik heb ook voor het eerst de sugarcraft gun gebruikt
nu ligt nijntje in de huishoudfolie in een afgesloten tupperware bak

ben benieuwd wat jullie ervan vinden

bedankt trouwens voor het kijken

2

Re: mijn eerste puzzelplaatje

lief hoor.
zou proberen om de randjes nog wat gladder af te werken (zoals de ballon) en de indrukjes overal glad te strijken. lijken net nagel-indrukken, vind ikzelf nooit zo fijn om te zien.
en of overal de sugargun gebruiken als je rondom gaat, of helemaal niet. maakt het strakker om te zien als je overal gelijk werkt.

verder ben je goed op weg!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

3

het is lastig om alles in 1x netjes uit de sugargun te krijgen qua lijn(je moet zo hard duwen erop haha)
verder ga ik nijntje denk opnieuw puzzelen heb nog fondant genoeg

4

Ik ben ook nog niet zon ster in puzzelen  :D  maar ik vind het wel leuk om er wat diepte in te brengen. Je zou Nijntje helemaal in het wit kunnen maken, daarna het truitje uitknippen en snijden van fondant. die leg je dan op Nijntje. Daarna alles met een zwart lijntje afwerken zowel om Nijntje als om het truitje. En ook het ballonnetje niet vergeten.
Veel plezier met puzzelen

een beetje crisco door je marsepein en het gaat beter door je sugergun. ik vind ook wel. of overal lijntjes of niet.
nu lijkt het een beetje alsof je een stukje vergeten bent.

succes en eetze zaterdag.

6

het is niet mooi nee plaatje ligt in de prullenbak donderdag weer proberen en dan maak ik er maar gelijk 2 en dan kijken hoe het gaat in de vriezer

7

ach Miranda je moet ergens beginnen toch? En gewoon doorgaan want van dingen die niet naar je zin zijn leer je t meest.

8

verwendy66 schreef:

ach Miranda je moet ergens beginnen toch? En gewoon doorgaan want van dingen die niet naar je zin zijn leer je t meest.

zeker weten daarom morgen weer opnieuw maken en hups gelijk de vriezer in

9

ik sluit me aan bij de anderen! Dit topic moet officieel trouwens in klein en fijn! Je showt iets en vraagt daar feedback op... Deze categorie is om decoratietips te krijgen.... beetje onduidelijk uitgelegd misschien maar lees de sticky even bij het onderwerp dan snap je m wel!

Proost!

10

Move to ~> klein&fijn

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com