Onderwerp: BlaBlaBla en 40 jaar !!!
Na een hele lange tijd weer eens gegeten met een groepje vriendinnen. Ik wilde heel graag een keer een blablabla-taartje maken en dit was natuurlijk de uitgelezen kans. We hebben heerlijk gesmuld ! Vulling; bbr en aardbeienbavarios.

Mijn zus is half februari 40 jaar geworden. Reden voor een feestje met taart. Ik mocht zelf weten hoe ik het wilde gaan maken. Wilde dolgraag een keer mijn babymalletje gebruiken dus ik had bedacht dat ik op de ene hoek de geboorte weer zou geven en in de andere hoek haar 40e verjaardag. Alles daar tussenin heeft invloed (gehad) op haar leven tot nu toe. Ik vind hem ontzettend leuk en persoonlijk geworden en mijn zus was er ook heel erg blij mee. Vulling; chocolademousse met marshmellows, aarbeien jam en mascarpone met aardbeienjam er doorheen. HEERLIJK !!

Dit taartje heb ik erbij gemaakt omdat er meer mensen op haar feestje kwamen dan er stukjes uit de taart gesneden konden worden. Ik heb er een levensboom van gemaakt met foto's van baby tot nu ! Vulling; mascarpone met aardbeienjam en monchou met hopjesvla en banaan. TONGSTRELEND !

Bedankt voor het kijken !!