Onderwerp: Gekantelde vrachtwagen op de A1 bij Hilversum :D !
Helaas, deze werd niet helemaal zoals 'ie had gemoeten, maar uiteindelijk is 'ie toch wel leuk
! Mijn neefje Bas is inmiddels ook al weer 4 en wilde graag of Cars of Spiderman. Eerst dacht Tante Yvonne " ik maak van allebei een puzzeltaart" , maar ik vind die Spiderman eigenlijk toch wel zo erg dat ik me bedacht en toch alleen voor Cars heb gekozen, maar dan wel een extra-speciale : De Mack-truck!
De truck bestaat uit 2 verschillende biscuits/taarten bovenop elkaar, met het gebruikelijke stutwerk, maar dat is dus niet helemaal goed gegaan, want de truck werd schots en scheef en leek wel een gekantelde vrachtwagen. Vooral in de 'blote' onbekleede versie zonk de moed me wat in de schoenen, maar eenmaal gedecoreerd leek het nog wat.

Vooral aan de achterkant is het 'drama' goed zichtbaar, en bij het aansnijden van de onderste laag taart bleek inderdaad dat alle deuvels helemaal scheef gezakt waren
.

De onderste taart was gevuld met Zwitserse room met vruchtjes en abrikozenjam, de bovenste taart was met chocoladebiscuit met stoofpeertjesbavarois en gluhweingelei
.
Met dank aan Evelien (Boketor) voor de kopieertoestemming en Ria (Ricake) voor de snelle levering van de Cars-ouwels voor de zijflanken van de truc
!
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"
Ik vind hem geweldig!