1

Onderwerp: Vullingen

Ik lees hier heel veel over botercreme, chocopasta en allerlei smaken die men kan gebruiken voor vullingen.
Ik ben er een totale leek op dit gebied. De enige vulling die ik voor de eerste keer in mijn cc had was roomkaas met poedersuiker wat een soort creamcheese smaak geeft. Maar dat is amper te proeven.

Wat zou je eigenlijk standaard in huis moeten hebben wat lang houdbaar is ook na gebruik, waarmee je een cc kan vullen?

Zijn dat die smaakstof flesjes of is dat een specifieke botermix/ creme?

Groetjes Sandra

2

Re: Vullingen

Bedoel je wat je in je cupcake mee kan bakken of als toef erop?
Voor meebakken bijv. chocola, lemon curd, citroenrasp, etc.etc. Als toef is botercrèmemix inderdaad makkelijk voor de voorraad.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Je zou een zak botercrememix kunnen kopen, en standaard boter en poedersuiker in huis hebben. Ook kan je de cakejes lekker vullen met jam of chocolade

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

4

Ah dan moet ik eens gaan zoeken naar een zak botercreme. Welke zou dan handigmzijn? Boter en poedersuiker heb ik, lemon card moet ik naar de AH in de stad dat is hier volgens mij niet te krijgen. Chocolade pasta ga ik ook halen. Maar ik lees her en der over smaakflesjes is dat ook een optie?

Groetjes Sandra

5

Kloppudding van Dr Oetker voor een lekker smaakje.
Gewoon wat poeder door de botercreme mixen.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

6

Verrek dat is inderdaad ook handig van Dr Oetker.

Groetjes Sandra

7

Ik geloof dat als het me lukt ik morgen maar eens langs de Makro ga, kun je vast ook botercrememix kopen toch? En daar zou dan geen poedersuiker door heen moeten? Speel dan gelijk op safe en zorg dat ik beide in huis heb.

Groetjes Sandra

8