Onderwerp: 1e taart die ik ga maken!
hallo ,ik ga morgen mijn 1e taart maken met vruchten compote en botercreme tussen 2 lagen!heb al een en ander gelezen en gekekenop you tube..jullie hebben vast nog wel tips die ik heeeel goed kan gebruiken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » 1e taart die ik ga maken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo ,ik ga morgen mijn 1e taart maken met vruchten compote en botercreme tussen 2 lagen!heb al een en ander gelezen en gekekenop you tube..jullie hebben vast nog wel tips die ik heeeel goed kan gebruiken!
[move]--> bakken & vullen
graag de rubriekstitels en omschrijvingen lezen
Hoi Juweel1!
Welkom op dit gezellige forum
Wat leuk dat je zo enthousiast bent! Een handige tip is de FAQ (veel gestelde vragen) hiernaast eens op je gemak bekijken .
Verder wens ik je heel veel bakplezier
Ik heb je 'gemeld' bij de moderators, zodat je berichtje naar een meer passende rubriek verhuisd gaat worden.
Hoi Juweel1!
Welkom op dit gezellige forum
![]()
Wat leuk dat je zo enthousiast bent! Een handige tip is de FAQ (veel gestelde vragen) hiernaast eens op je gemak bekijken
.
Verder wens ik je heel veel bakplezier
![]()
Ik heb je 'gemeld' bij de moderators, zodat je berichtje naar een meer passende rubriek verhuisd gaat worden.
dank jullie wel ik ga mijn best doen en wie weet wordt het wel een meesterstuk hhmmmm!!
mijn taart is gelukt! ben benieuwd,morgen kunnen we hem gaan proeven!ik probeer een foto er op te zetten maar gaat me nog niet lukken.wel bedankt voor alle tips op deze site!Superleuk om te doen!nu de vingers crossed voor morgen!
en lekker dat de taarten waren!
1 gemaakt met bosvruchtenkwark ertussen en 1 met mijn dochter gemaakt voor haar 20e verjaardag met bastogne botercreme ertussen!!super waren ze!voor herhaling vatbaar!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » 1e taart die ik ga maken!