1

Onderwerp: Baileys ananasvlaaivulling?

Mijn man is volgende week jarig voor hem wil ik een andere vulling doen dan de standaard creme-jam vulling. Nu heb ik wat vullingen opgesomd en wil hij bovenstaande vulling als dit lekker is...heeft iemand deze combi al een keer gemaakt....ik weet dat smaken verschillen....

bedankt alvast

2

Re: Baileys ananasvlaaivulling?

tja .... mij lijkt Baileys en ananas samen echt niet lekker :s

ik vind beiden al uitgesproken smaak hebben, en zou er dus iets neutraals bij doen

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

zoals bijvoorbeeld?mij leek het ook niet zo...

4

baileys met mokka of chocolade
ananas met cocos --pinacolada

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

coconuts schreef:

nou anana pinacolada klinkt ook lekker zegt ie kan ik dan als ik een botercrememix maak het water door pinacolada vervangen?

6 Laatst bewerkt door coconuts (21-02-2012 21:54)

Jessica_1744 schreef:
coconuts schreef:

nou anana pinacolada klinkt ook lekker zegt ie kan ik dan als ik een botercrememix maak het water door pinacolada vervangen?

ik zou een gedeelte van t water vervangen niet alles anders word het zo sterk
het is ook erg lekker om er wat geraspte cocos door te doen en stukjes ananas of ananas jam in een laagje

Of het biscuit  tremperen met de pinacolada, eventueel samen met een suikersiroopje.

Pinacolada met ananas klinkt mij ook veel lekkerder in de oren dan met bailey's. Goeie keus om hier op over te stappen!

dat tremperen ben ik nog niet zo in thuis opzich ook een goeie moet ik dan gewoon wat pinacolada met een kwastje per laag smeren ? wat leuk al die tips :)

Ja dat kan zeker zo. Met een kwastje krijg je het er mooi regelmatig op.
Of je verdunt het met suikersiroop. 1 deel suiker oplossen in 1 deel water en dat aan de kook brengen, (zodat het oplost) en weer laten afkoelen. Je kunt er ook nog een beetje citroensap doorheen mengen, past ook wel bij deze smaken.

10

NOu ik ga het eens uitvogelen ben super benieuwd!bedankt voor jullie behulpzaamheid ;)

11

en het is geworden....roffel....malibu met ananasvlaaivulling en het was me toch lekker!Wel balen had een laag gevuld en had al te weinig ananas voor de volgende paniek paniek toen bedacht ik ik doe een flinke scheut door de botercreme(malibu) en een paar ananas stukjes nou helemaal perfect man blij genodigde blij en ik super trots....super bedankt voor jullie adviezen en inspiratie!

12

fijn dat t zo lekker was
zo zie je maar soms moet je gewoon wat uitproberen