Onderwerp: Iemand ideetjes voor een 3D taart voor een tweeling (jongen en meisje)
Hallo!
Ik heb laatst voor mijn neefje en nichtje ieder een persoonlijk mini-taartje gemaakt (supersimpel hoor met cakemix, jam en marsepein, eentje met een prinses en eentje met buzz lightyear) en dat pakte onverwachts zo leuk uit dat mijn zus vroeg of ik niet de taart wilde maken voor hun 4e verjaardag. Ik was super enthousiast, maar weet eigenlijk niet waar ik nu aan begonnen ben haha. Zie hier werkelijk de meest geweldige taarten en heb geen idee of ik dat ook kan.
Maar ik wil heel graag iets maken wat ze allebei leuk zouden vinden. Het mag best een stapeltaart worden, het liefst 3D want dat vind ik echt het allermooiste.
Mijn neefje is in de ban van: ridders, cars, buzz lightyear en vliegtuigen
Mijn nichtje is in de ban van: prinsessen, minnie mouse en alles wat meisjes maar leuk vinden (oftewel: roze, roze, roze).
Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan? Ik zat te denken aan een taart van een tafel waaraan wat figuurtjes zitten, maar denk dat dit iets te hoog gegrepen is voor me. Ik zit een beetje met het idee voor een knibbel knabbel knuisje-huis (vinden ze ook leuk) of een kasteel met ridders en prinsessen, maar heb geeeen idee waar te beginnen.
Iemand die me kan helpen met ideetjes of how-to's?
Hartstikke bedankt!
Oh en deze site is geweldig trouwens, wat maken jullie allemaal prachtige dingen!