1

Onderwerp: hoe maak ik een paardentaart

ik zag verderop dat iemand een paardentaart heeft gemaakt. ik zou zoiets ook willen maken maar hoe maak je nu zo'n plaatje en waarvan . en al die kleuren die erin zitten gebruik je daar kleurstof voor. ik heb nog nooit ziets gedaan heb altijd kant en klare ouwels gebruikt

2

Re: hoe maak ik een paardentaart

Om te beginnen, kun je eerst deze site van voor naar achteren lezen, ik denk dat dan je meeste vragen al beantwoord zijn....

Groetjes Evelien

3

Re: hoe maak ik een paardentaart

bedankt voor je antwoord ik ben inderdaad aan het lezen geslagen en ben veel te weten gekomen. als mijn spullen er zijn van de webshop dan doe ik eerst een proeftaart maken. ik ben voor de afbeelding al aan het oefenen geweest op klei

4

Re: hoe maak ik een paardentaart

ik heb zelf een paardentaart voor mijn dochter gemaakt en daar ben ik best wel trots,dus heb ik de foto gestuurd naar Inge.
Als je nieuwschierig bent kun je hem zien in de galeri van de leukste taart, en als je wil weten hoe ik het gedaan heb mail me maar estherhuis@gmail.com
de groetjes en succes met je taart

5

Re: hoe maak ik een paardentaart

hoi esther ik heb je gelijk al een mailtje gestuurt

6

Re: hoe maak ik een paardentaart

De galerie doet het niet...Inge wil je 'm hier plaatsen want ik ben ook heel nieuwsgierig naturlijk ;-)

Groetjes Nicole