1

Onderwerp: bitterkoekjesvulling?

Hallo,

Ik wil binnenkort een taart voor iemand maken die verzot is op bitterkoekjespudding. Heeft iemand ervaring met gebruik van deze pudding als vulling? Wat is hier nog meer lekker bij of andere ideeen met een vulling van bitterkoekjes.?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

2

Re: bitterkoekjesvulling?

De bitterkoekjespudding van Mona is lekker i.c.m. abrikozenjam... moet eerlijk zeggen ik heb het van lezen, weet zelf niet of het lekker is maar ben het hier al verschillende keren tegen gekomen...
Succes! (en smakelijk :9 )

3

Jacootje schreef:

De bitterkoekjespudding van Mona is lekker i.c.m. abrikozenjam... moet eerlijk zeggen ik heb het van lezen, weet zelf niet of het lekker is maar ben het hier al verschillende keren tegen gekomen...
Succes! (en smakelijk :9 )

Dit lijkt me ook een heerlijke combi en als je dan in de botercreme voor het dijkje wat goed verkruimelde amaretti koekjes doet dan is het helemaal mjammie.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

4

Ik heb dit toetje ook wel eens gebruikt in een vulling en ik vond rode vruchten jam of vlaaivulling van rode vruchten er erg lekker bij.

5

Mijn moeder vond het met een laagje lemoncurd en citroenbavarois (in 1 laagje dus) lekker. Vanwege het frisse van de lemoncurd dat het "zware" van de bitterkoekjespudding afhaalt.

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!