Re: Teleurgesteld !
Ik had die mevr uit Zoetermeer maar had al een raar gevoel dus ik vroeg een aanbetaling toen schreef ze ja maar als ik hem niet mooi vind krijg ik dan mijn aanbetaling terug? Toen ging ik ook weer twijfelen.
Het blijft moeilijk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Teleurgesteld !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had die mevr uit Zoetermeer maar had al een raar gevoel dus ik vroeg een aanbetaling toen schreef ze ja maar als ik hem niet mooi vind krijg ik dan mijn aanbetaling terug? Toen ging ik ook weer twijfelen.
Het blijft moeilijk
Het blijft moeilijk
Met sommige mensen moet je echt geduld hebben.
In ieder geval nog steeds niets gehoord van mevrouw, dus de taart gaat naar een gezin, dat het niet zo breed heeft en hoop dat ze er lekker van zullen genieten. 
Misschien naar een bejaardentehuis of verzorgingstehuis brengen
daar lusten ze vast wel een stukje van deze mooie, vast verrukkelijke taart!!
Patrie76 schreef:Ik had die mevr uit Zoetermeer maar had al een raar gevoel dus ik vroeg een aanbetaling toen schreef ze ja maar als ik hem niet mooi vind krijg ik dan mijn aanbetaling terug? Toen ging ik ook weer twijfelen.
Het blijft moeilijkMet sommige mensen moet je echt geduld hebben.
![]()
In ieder geval nog steeds niets gehoord van mevrouw, dus de taart gaat naar een gezin, dat het niet zo breed heeft en hoop dat ze er lekker van zullen genieten.
Een hele goede oplossing 
Dit is echt heel erg vervelend. Heb het zelf eens meegemaakt met een workshop.
Sindsdien vraag ik voor taarten de helft van te voren en voor workshops het hele bedrag. Ze kunnen tot een week voor de datum kosteloos annuleren.
Ik durfde het eerst ook niet te vragen, maar nu doe ik het gewoon en de meeste mensen hebben daar ook helemaal geen moeite mee. Gewoon doen dus!! Je geeft tenslotte ook van te voren geld uit voor zo'n taart.
niet te geloven dat er zulke rare mensen bestaan.
heb dat wel vaker gehoord...mensen die zich voor doen als verschillende personen enz.
dan ben je volgens mij niet helemaal lekker in je bolletje
prachtige taart en een heel lief gebaar naar dat gezinnetje toe 
niet te geloven dat er zulke rare mensen bestaan.
heb dat wel vaker gehoord...mensen die zich voor doen als verschillende personen enz.
dan ben je volgens mij niet helemaal lekker in je bolletje![]()
prachtige taart en een heel lief gebaar naar dat gezinnetje toe
Het ergste is dat ik me met mijn domme kop echt zorgen maakte om haar. Ze gaf aan niet bekend te zijn in mijn stad en of ik het af kon geven op het Centraal Station. Nou ik heb anderhalf uur op centraal gestaan in de kou.
Maar geeft niet, zulke mensen komen zichzelf wel tegen, vroeg of laat.
Ik heb de taart inmiddels afgegeven en ze waren er super blij mee 
Super goede oplossing :-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Teleurgesteld !