1

Onderwerp: Teleurgesteld !

:nooo

Vandaag is de persoon die deze taart zou op komen halen niet op komen dagen en heeft niets van zich laten horen :s

Wel jammer en zo'n zonde voor al het werk.

http://i41.tinypic.com/167urv5.jpg
http://i43.tinypic.com/mcxlvs.jpg

2

Re: Teleurgesteld !

Daar gaat die persoon wel spijt van krijgen denk ik.
Maarja het is toch vervelend, heb het zelf nog nooit meegemaakt maar het risico zit er natuurlijk altijd in.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

3 Laatst bewerkt door rabia (09-02-2012 12:02)

idd zonde.
had die wel betaald?
erg jammer zeg, dat ze iets bestellen en dan toch niet komen opdagen. kan zulke mensen wurgen  :D   :P

by the way, een prachtige taart..

4 Laatst bewerkt door Rdamtaart (09-02-2012 12:08)

Nee, de persoon heeft niet betaald!

Ik had er wel vertrouwen in, maar achteraf gezien, begrijp ik waarom ik maar geen nummer van haar kreeg.

Ze heeft trouwens wel mijn nummer :rolleyes:

Dankje rabia

5

movin schreef:

Maarja het is toch vervelend, heb het zelf nog nooit meegemaakt maar het risico zit er natuurlijk altijd in.

Dit is ook de eerste keer dat ik het mee maak.
Ik heb zelf nooit hoeven vragen om vooruit of een gedeelte te betalen, maar vanaf vandaag zal ik dat wel doen. :Y

6

Jammer zeg.
dan weet je voor de volgende keer, dat je de helft van het geld vantevoren moet vragen.
dit kost wel jouw tijd..
maar nu kan jij hem lekker eten :)

7

Echt balen. Verschrikkelijk dat het gebeurt. Je besteld toch omdat je een taart wil. Vantevoren weet je de prijs enz.

Snap zulke mensen niet!

8

Rdamtaart schreef:
movin schreef:

Dit is ook de eerste keer dat ik het mee maak.
Ik heb zelf nooit hoeven vragen om vooruit of een gedeelte te betalen, maar vanaf vandaag zal ik dat wel doen. :Y

Ik doe hetzelf ook nooit. ( omdat dat administratief meer werk is eigenlijk  :s ).  Bovndien heb ik wel zoveel vertrouwen in mijn klanten dat ik ervanuit ga dat dat geen problemen geeft, maar zo zie je maar.
Ga het vanaf nu toch wel doen denk ik en dan hoofdzakelijk bij grotere taarten.

9 Laatst bewerkt door Rdamtaart (09-02-2012 12:18)

Als je de prijs hoort wat ik er voor heb gevraagd, dan verklaar jullie me voor gek.

Het gekke is, dat ik gisteravond nog met haar heb heen en weer gemaild en alles leek me ok.
Vroeg haar om haar nummer en die zou ze me mailen, maar helaas niets van waar.

@ Rabia haha zelf opeten dat gaat 'm niet worden!
Dan maar weg geven aan iemand anders.

10

mooie taart!
Alleen jammer dat ie niet opgehaald is...
Misschien verloten? Of laten bieden voor een goed doel?

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

11

Rdamtaart schreef:

Als je de prijs hoort wat ik er voor heb gevraagd, dan verklaar jullie me voor gek.

Het gekke is, dat ik gisteravond nog met haar heb heen en weer gemaild en alles leek me ok.

De prijs maakt eigenlijk niets uit het gaat om het principe.

Maar als je gisterenavond nog van haar gehoord hebt zou je bijna denken dat er misschien iets gebeurt is waardoor ze de taart niet heeft op kunnen halen  :think:

12

Mijnemop schreef:

mooie taart!
Alleen jammer dat ie niet opgehaald is...
Misschien verloten? Of laten bieden voor een goed doel?

Dankje!
Ik denk dat een goed doel een goed idee is. :Y

Ik zou ook nog even wachten... Misschien komt ze alsnog vandaag de taart ophalen? Ik heb hetzelfde meegemaakt, en een dag later na afspraak kwam degene het toch ophalen...

facebook.com/caro.taartencupcakes

14

movin schreef:
Rdamtaart schreef:

De prijs maakt eigenlijk niets uit het gaat om het principe.

Maar als je gisterenavond nog van haar gehoord hebt zou je bijna denken dat er misschien iets gebeurt is waardoor ze de taart niet heeft op kunnen halen  :think:

Daar dacht ik eerst ook aan en maakte me best wel zorgen.
Dacht misschien ook aan vertraging omdat ze met de trein zou komen.

Maar na wat gegoogeld te hebben, heb ik meer info over de dame.
De woonplaats waar ze zei dat ze vandaan kwam, klopt niet en ze heeft in een ander forum vanochtend nog een reactie geplaatst. :s

15

Carolinedrost schreef:

Ik zou ook nog even wachten... Misschien komt ze alsnog vandaag de taart ophalen? Ik heb hetzelfde meegemaakt, en een dag later na afspraak kwam degene het toch ophalen...

Het feest wat ze zou hebben, zou vandaag plaats vinden  :think:

Ik hoop dat ze alsnog komt en dat er niets aan de hand is!

16

Jammer.. Want je hebt een prachtige taart gemaakt!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

17

juudje84 schreef:

Jammer.. Want je hebt een prachtige taart gemaakt!

Dankje.

Helaas heeft ze zich nog steeds niet gemeld.

Mijn dochter zegt net: mam als die mevrouw niet komt, mag ik hem dan hebben  :lol:

18

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Erg vreemd allemaal!
Misschien is het een idee om het in te vriezen? Dan kun je hem misschien nog voor een andere gelegenheid gebruiken.

19

plientje schreef:

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Erg vreemd allemaal!
Misschien is het een idee om het in te vriezen? Dan kun je hem misschien nog voor een andere gelegenheid gebruiken.

Ik heb geen grote vriezer, anders had ik hem ingevroren.

Ik bak volgend maand voor een benefiet vrijwillig een taart voor 150 personen en dacht misschien kan ik deze er ook bij doen.

Dus ik zit nog te twijfelen, wat ik er mee moet.

Ik heb de klant vanochtend gemaild en een pb bericht gestuurd, maar nog geen respons. :think:

20

ik heb wel een extra vriezer in de schuur staan, waar het eventueel in bewaard kan worden tot volgende maand

21

Mag ik vragen waar ze vandaan komt? Heb laatst ook iets gehad met een mevr uit Zoetermeer. Had de taart nog niet gemaakt maar kwam erachter (via het forum) dat ze de opdracht aan 2 mensen had gegeven!

Wel balen hoor maar hij is wel mooi, ze weet niet wat ze mist!

22

indomommy schreef:

ik heb wel een extra vriezer in de schuur staan, waar het eventueel in bewaard kan worden tot volgende maand

Ah dat is aardig van je, bedankt. maar hoop stiekum dat ze toch komt opdagen nog.

Zo niet, dan maak iemand anders blij ermee.

Voor die twee tientje die ik ervoor zou krijgen, heb ik er geen zin meer in om nog meer tijd en moeite aan te besteden.

Maar toch heel erg bedankt voor je aanbod.

23

Patrie76 schreef:

Mag ik vragen waar ze vandaan komt? Heb laatst ook iets gehad met een mevr uit Zoetermeer. Had de taart nog niet gemaakt maar kwam erachter (via het forum) dat ze de opdracht aan 2 mensen had gegeven!

Wel balen hoor maar hij is wel mooi, ze weet niet wat ze mist!

Dank je wel!

Tegen mij zei ze dat ze van Leiden kwam en dat ze met de trein naar me toe zou komen, omdat ze toch naar haar zus moest.

Maar heb een aantal andere reacties van haar terug gelezen op een forum, waar ze weer aangaf dat ze uit Den Haag kwam.

Ik weet eerlijk gezegd niet,wat ik hier allemaal van moet denken.

Ik hoop alleen dat er niets ernstigs met haar aan de hand is.

24

jemig.... mijn man zegt ook de hele tijd dat ze moeten aanbetalen maar ik vond dat zo'n onzin! oeps.... zal zijn raad toch maar op gaan volgens.

wel balen voor je zeg!

25

cynnie28 schreef:

jemig.... mijn man zegt ook de hele tijd dat ze moeten aanbetalen maar ik vond dat zo'n onzin! oeps.... zal zijn raad toch maar op gaan volgens.

wel balen voor je zeg!

Inderdaad balen, maar ach wat doe je er aan. :/

Aan de ene kant denk ik laat maar gaan en doe het gewoon zoals ik altijd deed. Vertrouwen hebben en hopen dat alles ok is of voorzorgsmaatregelen nemen en in ieder geval de helft vooruit laten betalen.