Onderwerp: Cake pops
Bijgaand nog een paar foto's van mijn cake pops.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
Groetjes,
Simone

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bijgaand nog een paar foto's van mijn cake pops.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
Groetjes,
Simone

Wauw!! ik vind ze heel mooi en dan vooral die uiltjes!!
Gaaf joh! Ze zijn allemaal mooi!!!
Volgens mij heb je ze door chocolade heengehaald of niet?
Welke choco heb je gebruikt, en welke techniek gebruik jij?
Als ik ze door de chocolade heenhaal kan ik eerst iedere keer 3 minuten ronddraaien voordat het er mooi op zit, en meestal loopt er dan nog een druppel langs het stokje!
Tips die je wil delen misschien?
Groetjes,
Annemiek
Gaaf joh! Ze zijn allemaal mooi!!!
![]()
Als ik ze door de chocolade heenhaal kan ik eerst iedere keer 3 minuten ronddraaien voordat het er mooi op zit, en meestal loopt er dan nog een druppel langs het stokje!![]()
Groetjes,
Annemiek
Ik gebruik callebaut chocolade, zorgen dat deze goed warm en dus dun is. Dan draai ik altijd het stokje voorzichtig rond en klop op mijn hand en dan gaat de overbodige chocolade eraf. Daarna hou ik mijn stokje rechtop en klop ik nog een paar keer en draai het stokje rond, zo voorkom je gekke druppels zal ik maar zeggen.
Je kunt ook je choco verdunnen door olie of crisco erdoor te doen.
Zorg er ook voor dat het randje van je kom schoon blijft, zo voorkom je ook choco aan je stokje als je het aan je kom aftikt..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg. Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze wl !
Groetjes,
Simone
miek's cakes in a cup schreef:Gaaf joh! Ze zijn allemaal mooi!!!
![]()
Als ik ze door de chocolade heenhaal kan ik eerst iedere keer 3 minuten ronddraaien voordat het er mooi op zit, en meestal loopt er dan nog een druppel langs het stokje!![]()
Groetjes,
AnnemiekIk gebruik callebaut chocolade, zorgen dat deze goed warm en dus dun is. Dan draai ik altijd het stokje voorzichtig rond en klop op mijn hand en dan gaat de overbodige chocolade eraf. Daarna hou ik mijn stokje rechtop en klop ik nog een paar keer en draai het stokje rond, zo voorkom je gekke druppels zal ik maar zeggen.
Je kunt ook je choco verdunnen door olie of crisco erdoor te doen.Zorg er ook voor dat het randje van je kom schoon blijft, zo voorkom je ook choco aan je stokje als je het aan je kom aftikt..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg. Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze wl !Groetjes,
Simone
Ja, zo doe ik het ook altijd. Enige verschil is dat ik chocoladerepen smelt. Misschien toch eens de callebaut proberen.....
Deze heb ik trouwnes laatst gemaakt;

Bedankt voor je antwoord!
Groetjes,
Annemiek
ik vind ze van allebei erg leuk dames!
waarin zetten jullie de cakepops? is dat gewoon een rechthoekige dummie? of een ander geniaal
idee?
ik vind ze van allebei erg leuk dames!
waarin zetten jullie de cakepops? is dat gewoon een rechthoekige dummie? of een ander geniaal
idee?
Ik pak gewoon een stukje piepschuim in..... Maar een dummy kan natuurlijk ook.
taartenprinsesje schreef:ik vind ze van allebei erg leuk dames!
idee?
Ik pak gewoon een stukje piepschuim in..... Maar een dummy kan natuurlijk ook.
Ik snij een stuk piepschuim op maat en deze pak ik in een leuk inpakpapiertje... Soms doe ik er nog een lintje omheen ofzo..
Groetjes,
Simone
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren