Onderwerp: Biologisch biscuit
Weet iemand een recept om een natuur biologische biscuit te bakken? Alles moet biologisch zijn.
Ik heb geen idee hoe of wat
Ben benieuwd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Biologisch biscuit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand een recept om een natuur biologische biscuit te bakken? Alles moet biologisch zijn.
Ik heb geen idee hoe of wat
Ben benieuwd!
Ik heb even zitten googelen, maar er bestaat biologische suiker en ook biologische bloem en van biologische eieren wist ik het wel. Dus daarmee kun je een biologisch biscuit bakken. Eventueel nog invetten met biologische boter/olie....
Move to ~> Bakken en vullen
AH heeft meel,eieren en suiker biologisch.Je moet dan kijken voor bijv.de suiker bij het suikerschap en bloem bij het meelschap enz.Dus niet een apart schap voor de biologische producten.
Ik heb al een paar keer een biologisch ontbijt gemaakt voor een groep mensen en was toen dus ook op zoek.
Ze hebben van de meeste producten een biologische variant.
Willy
Gewoon recept voor biscuit alleen alle ingredienten biologisch. Bij AH hebben ze alles wat je nodig hebt biologisch, behalve biologische poedersuiker, mocht je die nodig hebben voor je botercreme.
Die kun je halen bij een natuurvoedings winkel, wel erg duur, OF zelf biologische suiker fijn malen in een koffiemolen.
Kijk, dit noem ik nog eens creatief meedenken Ikzelf ben niet zo van het biologische dus had geen idee waar ik iets moet zoeken.
Dames Bedankt.
Is 'Soezie' niet biologisch? Die hebben ook een hele lekkere biscuitmix, mocht je dat makkelijker vinden. Maar ik weet het niet zeker of het biologisch is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Biologisch biscuit