1

Onderwerp: Hoe is de fondant van Love to Bake ?

Wie kent deze fondant?

Ik heb op de TenT deze fondant gewonnen en wil hem deze week gaan gebruiken.
Is hij te vergelijken met Funcakes of Bakels.
Hard deze fondant uit ?
Wie gebruikt hem ook?
En stel ik vind hem geweldig, waar kan je hem nog meer krijgen want Brunsum is me net te ver  ;)

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

2

Re: Hoe is de fondant van Love to Bake ?

Ik heb hem gebruikt en ik vond hem fijner werken dan de funcakes. Bakels uit een emmer heb ik zelf nooit gebruikt maar wel pettinice van bakels maar die vind ik te snel uitharden. Dat doet deze dus niet. Ik denk als je het met uitharden wil vergelijken dat hij in de buurt komt van de funcakes.
Tja en met de vraag waar je hem nog meer kunt krijgen kan ik je niet helpen, maar dat kan Marie José van love to bake je natuurlijk wel vertellen, alleen ben ik bang voor je dat dat alleen in Brunssum gaat zijn.
Ik zal hem daar in ieder geval nog wel eens kopen want ik vond hem prettig werken, terwijl ik eerder altijd regalice mmf kocht.

In ieder geval succes ermee!!

3

Ik ben nog niet zo heel lang bezig met taarten maken dus kan eigenlijk niet vergelijken, maar ik gebruik altijd de fondant van love-to-bake en ik ben er heel tevreden over  :thumb:  :thumb:

4

Ik meen, dat het ook van In2Bake is, en je kunt hem bv bestellen bij taartenmaken.com. zit in Heerhugowaard.
Ik vind het een heerlijke fondant om mee te werken en het hard goed uit.

Groetjes, Dorothea.