Onderwerp: Kapsel nachtje buiten?
In plaats van in de vriezer? Zou dat kunnen? Goed ingepakt in een zak natuurlijk...
Volgens mij is het buiten 's nachts nog kouder als in de vriezer!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kapsel nachtje buiten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In plaats van in de vriezer? Zou dat kunnen? Goed ingepakt in een zak natuurlijk...
Volgens mij is het buiten 's nachts nog kouder als in de vriezer!
Dat lijkt me wel hoor, zou het wel heel goed verpakken en zorgen dat er absoluut geen katten ofzo bij kunnen komen. kou genoeg is het zeker
Denk dat het buiten bijne kouder of net zo koud is als de vriezer?
Dus zou moeten kunnen!
ja dat dacht ik dus ook wel dat het kon! maar hij ligt nog op het aanrecht. moet morgenochtend toch gelijk beginnen en het is zo'n dik biscuit dat ik bang ben dat ik te lang moet wachten tot ie ontdooit is.
wel staan er 2 wasmanden vol ijsjes, frikandellen, groenten en sate en zo buiten in de tuin. met deksel
en de vriezer is aan het ontdooien!
Ze hadden op het nieuws/weer gezegd, dat het -13 ofzo kon worden en dat de gemiddelde vriezer op -8 staat.
Moet kunnen toch?
hee, mijn vriezer staat ook leeg en de mandjes buiten!! Heerlijk idee dat ie morgen weer fris n schoon is, was hard nodig!
bij onze 7-lade-kast hoeft het eigenlijk niet. het gevaarte staat op zolder dus speciaal zo'n defrost systeem gekozen..
maar die doet het niet als je de deur anderhalve dag open laat staan. dan zit alles onder 10 cm ijs..
en dat had manlief gedaan, dus die was de pineut om hem te ontdooien en met de spullen te slepen. en de pannetjes heet water naar boven te tillen haha!
Hahaha.
Tja, heb enkel maar drie lades en die zitten vol met andere spullen.
Er staat nog een kant en klare koelvriescombi op me te wachten in barendrecht, hopen dat ik snel de tijd heb om die op te halen (en de middelen) want dan kan ik ook het eea invriezen, is wel zo fijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kapsel nachtje buiten?