1

Onderwerp: Welke taarten

Hallo

Voor het feestje van mijn zoontje ga ik twee taarten maken.
Maar ik weet niet welke ik het best zo maken...
Ik dacht misschien een biscuit en chocoladebiscuit ( vulling? niks met alcohol)
of een biscuit en een appeltaart ? bananetaart? peretaart?
Ik weet het niet!!

2

Re: Welke taarten

Tjah, dat is lastig.....Zijn de taarten voor kinderen of voor volwassene? Wil je ze buiten de koelkast bewaren of heb je plaats in de koelkast?
Ik vind vaak de banketbakkersroom of zwitserse room gecombineerd met een vlaaivulling erg lekker. Of gewoon botercreme met een smaakje gecombineerd met jam? Vinden kinderen vaak ook lekker...

3

mijn favo is inderdaad botercreme en aardbeienvlaaivulling.
Maar, ik moet er nog zoooooo veel proberen hahaha

I may not be perfect, but i'm always me

4

Het is inderdaad voor kinderen en volwassene...
Daar mocht het geen alcohol vulling zijn.
Maar kies ik best voor twee biscuit taarten of één biscuit taart en één andere ...

Bedankt !

5

Hoi!
Tja... 't is maar net waar jullie van houden... Zelf maak ik meestal een 'freubeltaart' met marspein of fondant en een 'normale' appeltaart of monchoutaart omdat hier niet iedereen van marsepein/fondant houd. Maar als je wél twee leuk versierde taarten wilt maken kun je ook met je vullingen natuurlijk alle kanten op. Zie deze link... http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883
En voor je zoontje zelf is misschien een meppertje in het thema van je grote taart heel leuk!
Succes!

Ik heb nu een choco biscuit in de koelkast staan die 3 lagen is gevuld. Bastogne botercreme, kersenvlaaivulling en monchou  :9
En voor de kindjes mini appeltaartjes en cupcakes.

7

Ik maak meestal gewoon biscuit.
Je kunt qua vulling natuurlijk varieren.
In mijn familie zijn ze gek op slagroomtaart, dus alleen lekkere gezoete aangevette slagroom er tussen is ook heel lekker.
Kijk anders eens bij recepten en dan vullen, daar staat genoeg!

I may not be perfect, but i'm always me