Onderwerp: Taart voor morgen in de koelkast?
Ik heb een taart gemaakt met aftereight vulling hij is voor morgen moet hij dan in de de koelkast?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Taart voor morgen in de koelkast?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een taart gemaakt met aftereight vulling hij is voor morgen moet hij dan in de de koelkast?
Aangezien je hiervoor slagroom gebruikt zou ik het je wel aanraden...
Yep, hoewel je 'm met dit weer ik buiten zou kunnen zetten
ja want hoj past er niet in is dit heel ernstig? ik heb hemook afgesmeerd met choco slagroom
Heb je niet een schuurtje ofzo waar j'm koel weg kan zetten? Volgende keer even aan denken dan... als j'm niet kwijt kunt in je koelkast niet vullen/afsmeren met iets wat in de koelkast bewaard moet worden. Nu gewoon dan maar het meest koele plekje zoeken in huis
Oh, ehmm dan zou ik hem dus echt buiten zetten waar ie niet nat kan worden. Hij moet echt wel gekoeld worden hoor.
bevriest buiten niet?
Buiten zal ie wel bevriezen. Ik heb vandaag mijn vriezer ontdooid en de hele (bevroren) inhoud in een boodschappentas buiten gezet. Na een paar uur, toen mijn vriezer weer schoon was, heb ik de hele handel weer in de vriezer gedaan. Zelfs het brood was nog stijf bevroren.
Vannacht gaat het weer naar -15 tot -20, dus als je de taart buiten zou zetten, bevriest ie echt wel.
Ik zou gaan voor een schuurt/garage/kelder oid, waar het rond de 5 graden is.
ik heb hem nu ff buiten staan rond een uur of 11 haal ik hem weer binnen en dan gaat ie morgen ochtend nog ff naar buiten nu nog uitkijken voor de kat van de buren!
Dan had ik hem mooi buiten gelaten heen en weer koud/warm lijkt me al helemaal niets.
Al die temp verschillen lijken me niet best voor de vulling. Dan maar liever helemaal buiten laten staan of nog beter in de schuur. Daar moet je toch wel plaats hebben voor een doos?
oke mmmm... nu ben ik echt desperate in onze garage zitten namelijk muizen
in de auto zitten toch geen muizen?
oeh slimm! laat ik die is proberen!
En... waar staat'ie nou? Met al die opties hierboven staat 'ie nog koeler dan de koelkast dus dat moet goedkomen!
Geen probleem toch als ie zou bevriezen. Liever dat dan dat ie morgen bedorven is lijkt mij...
Hij heeft vanacht in de auto gestaan nu staat ie mooi op tafel in de woonkamer
Geniaal idee om hem in de auto te zetten Carien!
niet mijn idee hoor
iemand die taarten van mij besteld zet ze in de auto zodra de temperatuur dat toelaat
Jullie maken altijd van die geweldige stapeltaarten, waar laten jullie die toch?
Jullie maken altijd van die geweldige stapeltaarten, waar laten jullie die toch?
2e koeling
Ja wij hebben er ook 2 maar dat past allemaal niet....
in de auto
nee hoor; ik heb ook de luxe van een oude koelkast die alleen voor taart is (zo'n tafelmodel) Hoe hoger de taart, hoe meer 'planken' eruit
zou hem buiten zetten haha daar is het nog koeler
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Taart voor morgen in de koelkast?