1

Onderwerp: Halve bollen schaaltjes Action

Voor mijn eerste taarten wilde ik beginnen met boltaartjes. Omdat ik voorlopig niet bij de Ikea kom heb ik bij de Blokker gekeken, maar daar hadden ze niks. Dan maar bij de Action. Daar vond ik glazen schaaltjes van ik geloof 11,5 cm a 0,39 cent per stuk. Kent iemand deze? Ik heb nl. geen idee of het wel in de oven kan..

2

Re: Halve bollen schaaltjes Action

Niemand? :D

3

Je kunt het proberen, het ergste dat er kan gebeuren is dat je ineens een harde 'knap' uit de oven hoort! Schaaltjes in 2-en en deeg als smurrie in je oven....
Qua prijs klinkt het als of het echt 'toetjesschaaltjes' zijn, en die kunnen er denk ik niet in... Moeten toch iets meer Pyrexkwaliteit (vuurvaste glazen ovenschaaltjes) zijn.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

nee sorry, geen idee
maar voor 39 cent valt het nog te proberen he ?
ik weet dat Sweetgirl linda ook gewoon bolletjes (van keramiek achtig)
van de blokker heeft geprobeerd en dat ging ook goed.
ik ben benieuwd naar je ervaring want wij hebben ook niks in de buurt,
maar we de action !
groetjes maaike

5

Ik heb ook geen idee. Ik heb van de Ikea wel de glazen schaaltjes, in verschillende maten. En dat gaat goed in de oven (tot nu toe :))

Groetjes, Sylvia

6

Dan ga ik het gewoon maar proberen :) Het waren inderdaad 'compote-schaaltjes'.

7

Joepie, wat handig en fijn zo'n man die tegenover de Ikea Haarlem werkt en in zijn lunchpauze wat Blanda schaaltjes mee wil nemen :D:D

8

Ik heb ze vanmiddag ook bij de Hema gezien.
Heeft trouwens ook leuke bak spullen.

groetjes van Ann

9

hoi,hoi,ik lees het net allemaal pas maar het kan wel want ik heb ze ook,gaat prima!!ook het grotere formaat.
groetjes danielle