1

Onderwerp: Satijn band

Ik heb satijnband gehaald voor het decoreren, maar hoe maak je dat vast aan de taart, weet iemand daar een antwoord op!!

2

Re: Satijn band

Met een speldje aan de achterkant...... ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Dank je wel Annelies, weer wat wijzer geworden  ;)

4

Ik doe het met een klein beetje RI.

Ik ben niet zo'n fan van een speld in mij taart. Ook gezien kleine kinderhandjes en mijn "vergeet wel eens te zeggen" erbij.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Ottolien schreef:

Ik doe het met een klein beetje RI.

Ik ben niet zo'n fan van een speld in mij taart. Ook gezien kleine kinderhandjes en mijn "vergeet wel eens te zeggen" erbij.

Vind ik eigenlijk een betere oplossing.... :Y  :thumb:

6

dubbelzijdig plakband kon toch ook? Tenminste.. meen zo iets een keer gelezen te hebben

7 Laatst bewerkt door Annelies (03-02-2012 11:33)

sweet978 schreef:

dubbelzijdig plakband kon toch ook? Tenminste.. meen zo iets een keer gelezen te hebben

Op een dummy wel, maar op echte taart......?

8

Als je het overlappende stukje lint vastplakt met dubbelzijdig tape is er niets aan de hand hoor.

Volg je hart...want dat klopt!

9

nu doe ik t eigenlijk altijd met icing..daar heb ik ook speciaal van die voorgefabriceerde icing tubes voor gehaald ( heb niet altijd veel icing nodig, dus vind t dan zonde om een hele portie te maken)

Ik denk dat als je het idd zoals mniek zegt... genoeg overlappend lint hebt.. t prima kan.

10

mniek schreef:

Als je het overlappende stukje lint vastplakt met dubbelzijdig tape is er niets aan de hand hoor.

Stom van mij..... :o  :lol:  :lol: ik dacht de hele taart...... :o  :+
(Je kunt wel merken dat ik alleen met dummies werk.... :lol:  :lol: )

11

grin..zou tape uberhaupt op de taart blijven plakken???

*visualiseert meteen hele decoraties die met plakband en bisonkit vastgeplakt worden*
:lol:

12

Oke met royal icing had ik het ook nog niet geprobeerd, maar bedankt voor de tip, ga het zeker uitproberen!!!

13

Wat handig toch dat forum... en ik maar zitten priegelen met plakband wat weer half aan mn vingers bleef plakken en dan het lint weer niet strak om de taart en ga zo maar door. Idd even gewoon een tube kant en klaar in huis halen... Thanx voor de tip!

14

Wat handig toch dat forum... en ik maar zitten priegelen met plakband wat weer half aan mn vingers bleef plakken en dan het lint weer niet strak om de taart en ga zo maar door. Idd even gewoon een tube kant en klaar in huis halen... Thanx voor de tip!