1

Onderwerp: cupcake papiertjes worden vet

mijn cupcake papiertjes worden steeds erg vet ik heb al verschillende merken geprobeerd maar het blijft vet ik gebruik funcake's cupcake mix wat doe ik verkeerd :/

2

Re: cupcake papiertjes worden vet

Ik lees even mij! Heb hier ook altijd last van!

3

ik denk niet dat er een standaardoplossing voor bestaat. sommige merken zijn beter andere weer minder.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

xhafal schreef:

ik denk niet dat er een standaardoplossing voor bestaat. sommige merken zijn beter andere weer minder.

wat zijn volgens jou de beste merken

ik gebruik altijd de vormpjes van house of marie! de rest wordt bij mij ook vet...

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

6

Die van House of Marie vind ik heel erg tegenvallen. Ik vind ook dat die vettig worden. Die van dr Oetker die worden niet vettig maar die laten bij mij altijd los. De beste vind ik tot nu toe die van culpitt. Die worden nooit vettig. Ik gebruik ook altijd de mix van funcakes

7 Laatst bewerkt door Keksi (02-02-2012 18:58)

Twee keer is een keer te veel

8 Laatst bewerkt door Keksi (02-02-2012 18:58)

:s

9

Culpitt vind ik ook erg goed.

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

10

Vergeet niet dat er natuurlijk best veel roomboter door het recept heengaat en dat dat natuurlijk al vét is...................... ;)

11

heb ik ook last van maar....
ik zet mijn cupcakes als ze gebakken zijn op een rooster met keukenpapier, dan zien ze er 5min later toch veel beter uit

12

Ik bakte altijd met cup cake papiertjes van dr. Oetker en had daar nooit geen last van niet vet worden en ook nooit los laten.

Ja dan probeer je toch eens andere papiertjes maar wat een rotzooi is de meeste zeg, ze worden idd vet en grrrrrrrr

Dus ja persoonlijk voor mij is en blijft het dr. Oetker.