1

Onderwerp: hoe laat je een taart op echte lasagna lijken?

Ik schrijf zelf niet veel, maar lees, kijk en leer hier wel vaak. Mijn zoontje wordt over een tijdje 9 jaar en heeft duidelijke wensen voor een taart. Het moet Garfield zijn die uit een lasagna tevoorschijn komt. Een Garfieldhoofd en pootjes en van die opengevouwen punten in de taart wil me wel lukken. Maar hoe kan ik een taart in hemelsnaam echt op lasagna laten lijken?
Hebben jullie tips, how to's of aanwijzingen voor me?
Alvast bedankt voor het meedenken.

2

Re: hoe laat je een taart op echte lasagna lijken?

Voor foto's google ik meestal, in dit geval garfield cake of garfield lasagna cake.....er kwamen wel een paar leuke.

Maar met de lasagna hangt het er een beetje vanaf hoe voor jullie echte lasagna eruit ziet. Ik bedoel; bij mij eindig ik met bechamelsaus en dat zou je natuurlijk makkelijk met botercrème kunnen doen, een stukje fondant in de kleur van kaas over de rasp halen, misschien ook wat bruine stukjes alsof het gebakken is. Of met wat bruine kleurstof hier en daar de saus wat kleuren.

Als je lasagne eindigd met gehakt en tomaten saus zou ik een topping proberen na te maken van bastogne koekkruimels, aardbeien jam en misschien nog wat geel fondant geraspt als kaas.

Hoop dat je n beetje snapt wat ik bedoel en je er wat aan hebt.
Succes en vergeet niet het resultaart te showen hier hoor

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)