1

Onderwerp: hoe vul je een cupcake?

Hallo!
Ik meen dat ik hier ooit iets gelezen heb over vullen met behulp van een appelboor ?

zo nee hoe vukl je zo een ding ?
Je kan m niet door midden snijden net als met een taart toch ?

2

Re: hoe vul je een cupcake?

Met een appelboor een gaatje boren. En dan vullen met een spuitzak

if youre happy and you know it clap your hands

oke dankje!

4

Kun je er ook op een andere manier bijvoorbeeld aardbeien of aardbeienjam erin / er doorheen doen?

5

ik gebruik alleen een spuitzak met de dunste spuitmond. ik vul ze vaak met jam, alleen wel zonder stukjes. Die gaan vast zitten in het mondstuk.
succes!

6

Of met een theelepeltje... Je knoeit wel sneller, maar bij gebrek aan een spuitzak ook prima!

7

ik doe het ook met een spuitmondje en steek hem op verschillende plekken in de cc (bijna tot onderin) en doe er dan banketbakkersroom in.

8

inderdaad zoals Femahbakken het zegt doe ik het ook. Spuitmondje erin duwen tot bijna onderin en langzaam omhoog/eruit trekken terwijl je zachtjes duwt voor de vulling erin te spuiten.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

9

Ik gebruik een spuitmondje van Wilton, nr 230. Die is lang en heel smal vooraan. Daarmee prik ik door de cupcake vanboven en dan spuit ik de vulling mbv de spuitzak in de cc. Werkt prima!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com