1 Laatst bewerkt door chymera (24-01-2012 10:48)

Onderwerp: In dubio, help!

Hallo,

ik heb een "" probleem""

Heb voor zatedag een opdracht voor een stapel, 3 hoog. Voor een man die 65 wordt.
Ze kon niet zo goed aangeven wat ze preices wilde, maar het moest iig een feestje worden...
Iet smet vlaggetjes ofzo.....

Nou heb ik al wat dingen bedacht, en ook voorbereid, maar ik twijfel zo of dit wel is wat ze wil...

Ik wil iets maken een beetje in deze stijl:

https://lh3.googleusercontent.com/-v4o-__trxd4/TAOQw4IgjHI/AAAAAAAAG10/EQHFdM5fE98/s512/23.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-elq9oQMUtPY/TAOQtIgvivI/AAAAAAAAG10/81qWv0hBFCY/s512/13.jpg

Maar dan wat strakker en een gewone stapel van 3. Met in het groot 65.

I sdat wel wat voor een man??? Ik vind het zo lastig! Wil er ook niet een te kinderachtige taart van maken, je weet wel, dip en dap stijl....?!

Wat denken jullie kan dit wel voor een man van 65??????

Alvast bedankt!

Re: In dubio, help!

je foto's doen het niet. dus kan je stijl niet zien.

voor de glutenvrije taarten!

3

ik zie dat het taarten van Colette zijn, dus prachtig :Y  alleen je hebt de verkeerde link gebruikt. Je moet de link hebben die eindigt op .jpg (op de foto zelf gaan staan)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Dank je stom ja van mij:)  Maar nu kunnen jullie wel foto''s zien:D

5

Al 32 keer bekeken en heeft niemand een mening???? Of weten julie het ook niet, net als ik:)

6

Ik vind het ook erg lastig, misschien is het een idee om die foto's te laten zien aan de opdrachtgeefster?

Ik vind die bovenste dan nog wel het mooist. En dan bijvoorbeeld ook iets van ruitjes erbij.

Sorry kan je verder ook niet echt helpen.

Succes, Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

7

Ik denk dat het heel prima kan voor een man. Pas de kleuren iets aan, dus niet van het uitbundige roze..... Maar bv blauw, groen beetje zeetinten.... Veel plezier met maken!

Enjoy!

8

zoals ik al zei: Colettes taarten zijn allemaal prachtig :Y

deze zijn idd errug geschikt voor een man hoor; wat Rosajati zegt, iets andere kleuren (groen, bruin, blauw, oranje) en dan issie prachtig :Y

wel showen hoor! O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Hij is een iedergeval echt feestelijk. En als je zoiets krijgt word je volgens mij vanzelf al blij en denkt er niemand meer aan "is dit wel voor een man" .
Veel plezier met maken.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

10

Ik vind hem zelf erg mooi, maar als je twijfelt zou ik gewoon overleggen met de opdrachtgeefster.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja