Onderwerp: Mijn eerste prinsessentaart ;)
... maar dan zonder prinses! Oftewel, voor het eerst een taart gemaakt met de Wilton Wonder Mould. Ofzo.
Mijn schoonmoeder haar kroeg bestaat vandaag 50 jaar, en ze vroeg of ik voor die gelegenheid een taart wilde maken. Na wekenlang piekeren en piekeren over hoe de taart eruit moest komen te zien (mijn schoonmoeder vond een 'vierkantetaart' mans genoeg, maar ik natuurlijk niet!) bedacht ik gisteravond dat het wel leuk zou zijn om de oprichtster van de kroeg (waar de kroeg ook naar vernoemd is) te maken. Kon ik eindelijk mijn bakvorm gebruiken
Zo gezegd, zo gedaan. Het viel me op zich erg mee, alleen had mijn kleine dreumes van net één een verschrikkelijke hangdag vandaag. Ze wilde de hele tijd op schoot, dus de taart was een beetje haastwerk. Wat ik het meest jammer vind, is dat tijdens het plakken van de wimperlijn een rolletje fondant op het gezichtje viel, en die kreeg ik er niet meer af. Resultaat; een grijze vlek op het gezichtje! BAAL! Gelukkig is het schemerig in de kroeg, dus ik denk niet dat het op zal vallen!
De jurk is trouwens in de kleuren van het dorp, lichtblauw en geel.
Ook de eerste keer trouwens dat ik een vierkante taart heb gemaakt
Vrouwtje bij daglicht;
En van de zijkant