Onderwerp: Mijn eerste parade van eenvoudige taartjes
Ik ben nu een jaar lang aan het taarten, dus vond ik het wel tijd worden om eindelijk eens wat te posten - ook al word ik nogal nerveus van het idee
Er staat hier zoveel prachtigs op het forum! En ik zou graag leren en blijven ontwikkelen om ook steeds beter te kunnen worden. Feedback wordt dus heel erg gewaardeerd! Mooiere foto's maken en meer tijd uittrekken voor het decoreren (wat ik eigenlijk toch het leukste gedeelte vind, maar wat ik vaak wat moet afraffelen om de taarten op tijd af te krijgen
) zijn al 2 punten waaraan ik dit jaar zeker wil gaan werken. Enfin, hier komen ze dan, in chronologische volgorde:
Mijn eerste taartje (bedacht pas om een foto te maken toen hij al aangesneden was
)
Mijn tweede taartje:

Een simpel taartje voor mijn schoon-stiefzusje

Mijn eerste hartjestaartje:

Een taartje voor mijn moeders verjaardag (ik heb ondertussen geleerd dat ik de roosjes beter zonder zichtbaar kegeltje in het midden kan maken):
De eerste vierkante taart (wat een drama om te bekleden zeg
)
Taartje voor het werk van mijn zusje (vind het zelf wel een leuk taartje geworden, maar ik had de bloemen wat moeten laten drogen zodat ze wat steviger en minder plat zouden zijn, denk ik):

En hier weer hetzelfde probleem

Een heel simpel taartje voor een lieve, jarige vriendin (waarbij ik een beetje vergeten had een foto te maken tot hij al op plaats van bestemming was - toen nog maar snel even gedaan
)

En de laatste, zeer geinspireerd door een prachtige taart van dit forum, maar heb helaas geen idee van wie het was (hope you don't mind!
): 

Nogmaals, feedback is zeker welkom! Wil graag leren