Onderwerp: toef voor cupcake
Hallo, als beginneling weet ik niet of ik deze vraag hier hoor te stellen, maar probeer het gewoon.
Eind volgende maand is mijn zoon jarig en hij wil graag cupcakes. Hij heeft gekozen voor cupcakes brownies, cupcakes appel en kleine "gewone" cupcakes. Dit gaat me vast lukken om te maken, maar mijn vraag gaat over het decoreren. Ik/Wij hebben al bedacht dat er in ieder geval eetbare plaatjes op moeten met afbeelding van een VW T1. Inmiddels ben ik er wel achter waar ik dat kan bestellen. Maar, nu mijn vraag, ik vind de toeven ook zo mooi. Kan ik gewoon van die toeven maken en daar dan het plaatje opleggen. En waar kan ik de toeven het beste van maken. En, last but not least, welke smaak zouden jullie adviseren bij de brownie cupcakes en de appel cupcakes. Pfft, toch nog een heel verhaal geworden. Heb gelukkig nog de tijd tot eind volgende maand en dus ook vast wel tijd om eerst het een en ander eens uit te proberen. Lees nl. zoveel recepten (botercreme, frosting, merengue botercreme) dat ik door de bomen het bos niet meer zie en niet weet wat ik het best kan gebruiken. Ik hoop dat hier tips op komen.
Vriendelijke groet
Petra