1

Onderwerp: [VRAAG] Wat kopen bij de Action?

Hallo,

Even een vraagje, ik ga vandaag of morgen naar de Action, wat voor dingen kan ik daar het beste kopen voor het taarten/cupcakes bakken? Jullie hebben altijd van die goede tips, maar nu ik daadwerkelijk ga, weet ik het niet meer  ;) . Ik hoor het graag. Bedankt!

God bestaat echt hoor, ik heb Hem vandaag nog gesproken!

2

Re: [VRAAG] Wat kopen bij de Action?

ik was er gisteren toevallig en ik vond dat ze wenig meer hadden, maar goed daar heb je weinig aan:)

Wat haal ik er meestal vandaan:

inpakpapier voor mdf onderplaatjes

doorzichtig folie voor over het inpakpapier

cupcake bakvormpjes

lint ( om de taart of de cakedrum)

electronische weegschaal ( 6 euro nog wattes:) )

uitsteker setje bloem.hart..ster ( ze hebben alle drie.. ze zijn alleen niet zo heel scherp, dus t is flink bijwerken om t mooi strak te krijgen)

latex handschoenen ( kleuren mengen)..deze liggen btw bij de verf en auto spullen

ehm..dit kan ik zo snel bedenken... ik weet dat veel mensen ook wel de bakvormen daar meenemen, maar daar heb ik geen ervaring mee aangezien ik er al veel had :)

succes met snuffelen

3

bakpapier
zo'n siliconen bakmat is ideaal om op te freubelen

pyama's voor de kinderen... da's voor voor het bakken dan hè  :P  :P

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

bij de knutsel spulletjes hebben ze ook vaak stempels liggen

5

silicone muffinvorm, of bedoelt sweet 978 die al met cupcake bakvormen?? En anders die papiertjes voor cupcakes. (sommige mensen vinden ze ideaal, andere mensen niet maar dat is een kwestie van uitproberen)

Soms hebben ze nog andere koekjesuitstekers dan die blikjes die ook bij sweet978 staan.

Gewone bakvormen zijn ook goed.

En ze verkopen ook wel spuitzakken. Die zijn niet echt geschikt voor dikke massa's want dan klappen ze open, dus die zou ik op het lijstje zetten van NIET kopen als ik eerlijk ben.

Verder verkopen ze ook nog kleine glazen schaaltjes, kan je mooi gebruiken voor kleine halve boltaartjes.

en verder........... tja, weet ik ook zo even niet, er as al een hoop gemeld  :Y  :Y

6

NootjeM schreef:

bij de knutsel spulletjes hebben ze ook vaak stempels liggen

Oa ook siliconestempels, die zijn ook heel grappig! :Y  (bij de scrapbookdingen)

7

die stempels kan ik juist niet mee overweg... t ziet er hier niet uit:)

ik bedoelde de cc papiertjes idd.. die werken bij mij in mijn bakvorm van de blokker prima:)

ow.. bij de knutselspullen liggen ook kleispullen voor kids.. met veel uitstekertjes bedenk ik me nu.. ( lekker snel....sorry:) )

8

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen..........de rubriek V&A is voor tips en voor onderlinge verkoop........

9

Ik heb er laatst grappige sjablonen gekocht om mee te dusten.
Waren geloof ik 52 cent  :D

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

10

sweet978 schreef:

latex handschoenen ( kleuren mengen)..deze liggen btw bij de verf en auto spullen

Even een tip:
Kijk wel even op de verpakking van de handschoenen of ze HACCP geschikt zijn.. anders kan het zijn dat ze niet geschikt zijn voor gebruik ivm voedsel..

11

Gulay schreef:

Heb je daar een foto van?!

Gr.
Sandra

12

MamaSan schreef:
Gulay schreef:

Heb je daar een foto van?!

Gr.
Sandra

Nee helaas niet, ik vergeet echt werkelijk bij elke taart een foto te maken. Als ik het weer is gebruik zal ik proberen het niet vergeten een foto ervan te maken.

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

13

op dit momment hebben we o.a. de handschoenen cupcake vormpjes van sileconen , muffin bakvormen (sileconen en staal) , stencils bij speelgoed , stempels , bakplaat inclusief uitstekers en van lood een kop en schoteltje waar precies cupcake in past (deco) en dat was het wel ongeveer ....... Als ik nog wat tegenkom onder me werk meld ik het wel haha

Smart critiques, Stupid creates

14

Kimh schreef:
sweet978 schreef:

Even een tip:
Kijk wel even op de verpakking van de handschoenen of ze HACCP geschikt zijn.. anders kan het zijn dat ze niet geschikt zijn voor gebruik ivm voedsel..

op de verpakking staat dat ze voedselveilig zijn

Smart critiques, Stupid creates

beertje36 schreef:

silicone muffinvorm, of bedoelt sweet 978 die al met cupcake bakvormen?? En anders die papiertjes voor cupcakes. (sommige mensen vinden ze ideaal, andere mensen niet maar dat is een kwestie van uitproberen)

Soms hebben ze nog andere koekjesuitstekers dan die blikjes die ook bij sweet978 staan.

Gewone bakvormen zijn ook goed.

En ze verkopen ook wel spuitzakken. Die zijn niet echt geschikt voor dikke massa's want dan klappen ze open, dus die zou ik op het lijstje zetten van NIET kopen als ik eerlijk ben.
de wegwerpspuitzakken willen idd nog weleens open barsten.
ik gebruik ze dan (wanneer ik dat voorzie) dubbel.
zo word het wel iets duurder maar het is nog steeds erg makkelijk
Verder verkopen ze ook nog kleine glazen schaaltjes, kan je mooi gebruiken voor kleine halve boltaartjes.

en verder........... tja, weet ik ook zo even niet, er as al een hoop gemeld  :Y  :Y

16

super, ik ga shoppen  :P

God bestaat echt hoor, ik heb Hem vandaag nog gesproken!