Onderwerp: Mijn tweede barbietaart
Pfff...nou zo gemakkelijk als de eerste ging, zo lastig ging deze. Het fondant scheurde steeds en het lukte gewoon niet. Maar uiteindelijk kan hij er toch mee door ( vind ik zelf dan..
)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn tweede barbietaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pfff...nou zo gemakkelijk als de eerste ging, zo lastig ging deze. Het fondant scheurde steeds en het lukte gewoon niet. Maar uiteindelijk kan hij er toch mee door ( vind ik zelf dan..
)

foto verwijderd
Er is helemaal niets te zien van de ellende die je ermee hebt gehad. Je Barbie ziet er leuk uit!
Haha dank je Ria. Het was echt een crime. Van 7 tot 12 uur gisteravond mee bezig geweest..:o
zo dat is een flinke tijd knutselen maar je taartz iet er leuk uit!
Ziet er echt leuke uit zeg! Op naar de volgende barbietaart 
leuke taart zeg.
heb je je roze gemarmerd? Ik zie het niet zo goed:o
Leuke barbie en ja met fondant is best moeilijk hoor die barbies, gebruik zelf altijd of marsepein of marsefond.
Haha...ja, je moet eigenlijk elke taart maar 1x maken ...
Maar hij is heel leuk geworden en dat scheuren zie je niet dus je hebt het goed opgelost.
Wat een mooie dame!!
En toch vind ik het een mooie leuke dame...
De naam erop ook leuk, met die glittertjes...!
mooie barbietaart!
dat wordt ook mijn volgende project....
Joke
Bedankt voor de complimenten !die leuke reacties van jullie geven weer wat moed ..:D we gaan gestaag verder. Ben alweer bezig met een kleine taart met een mega mindy logo erop. Puzzelen heb ik nog niet geleerd dus het wordt nog vrij eenvoudig.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn tweede barbietaart