1

Onderwerp: Mijn vertaling van een Hollandse taart

Voor een Hollandse zondag hier in Texas maakte ik deze Hollandse taart. Ik dacht nadat ik hem afhad:"hehe, eindelijk eens echt een taart waar ik tevreden over ben!". Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! (Op de eerste foto missen alleen de witte anjers, die heb ik er later nog opgemaakt)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q8R6JETT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-84GXZCNT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A3ACVB7D.jpg

Groetjes,
Karlijn

2

Re: Mijn vertaling van een Hollandse taart

Superleuk :thumb:  :thumb:  :thumb:

3

Gaaf zeg! Mooie strakke taart ook. Wit is eigenlijk altijd heel stijlvol, vind je niet? Hoe heb je die mooie bloemetjes op je linten en strikken gekregen? ik zit wel te kijken, maar heb geen idee. Gestencild misschien? Wil je het verklappen?

Tieneke

4

Tante Tien schreef:

Gaaf zeg! Mooie strakke taart ook. Wit is eigenlijk altijd heel stijlvol, vind je niet? Hoe heb je die mooie bloemetjes op je linten en strikken gekregen? ik zit wel te kijken, maar heb geen idee. Gestencild misschien? Wil je het verklappen?

Tieneke

Klopt! Gestencild, maar niet met dust of icing, dat had ik niet in die kleur. Dus met pure wilton kleurstof.

5 Laatst bewerkt door Tante Tien (19-01-2012 21:12)

kez schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

Klopt! Gestencild, maar niet met dust of icing, dat had ik niet in die kleur. Dus met pure wilton kleurstof.

Goed zeg, ook leuk om meteen van je te lezen, zo aan de andere kant van onze wereldbol. Grappig. Ik zat op je te wachten, eerlijk gezegd. Nu ga ik hangen hoor, zit al weer veel te lang. Tot kijk!
Zeg, trouwens, je kunt toch gewoon je icing kleuren met je kleurstof? Of ben ik nou gek?

6

Dat klopt, maar dan wordt het toch lichter, dus maar zo gedaan!
Ja gek he, hier is het nu net middag en 28 graden! Dus ik ga er ook vandoor, naar de speeltuin!

7

Geweldig!
Echt Hollands haha

8

heel gaaf gedaan!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

9

prachtige taart mooi dat lint met dat blauw helemaal weg van!!

10

Schitterend hoor!!

11

Superleuk... sjiek hollands...

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

Leuk gedaan hoor die strik!!
Je taarten zijn mooi hoog en mooi strak bekleed. :Y

13

Mooi strak, mooie strik en bloemen ook......... :thumb:

14

Heel stijlvol!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo