1

Onderwerp: Hannah Montana

Ik heb geprobeerd om Hannah te boetseren , op foto komt ze niet zo goed tot haar recht  :nooo
Mijn zoon zegt dat ze niet helemaal op Hannah  lijkt:s , natuurlijk kan ik geen exacte kopie van een persoon maken ... , dan zou ik geld gelijk water verdienen moest me dat lukken  :Y
Geef jullie eerlijke mening maar...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JRPJGUEN.jpg  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

Re: Hannah Montana

Ik vindt haar onderkant mooi, maar haar gezicht was mooier als het wat fijner was allemaal. Haar haren zijn wel weer mooi fijn.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

3

Ik kan geen feedback geven, want ik zou willen dat ik dit kon maken hahaha

Veel taart plezier

4 Laatst bewerkt door Annemarie29 (17-01-2012 19:45)

Allereerst wil ik even zeggen dat je het heel knap hebt gemaakt.

Een gezicht van een echt mens is natuurlijk heel moeilijk (cartoonfiguurtjes zijn toch wat meer gestileerd). Hannah ziet er een beetje uit of ze een prikje te veel siliconen in haar lippen heeft laten spuiten, maar haar neusjob nog moet ondergaan  ;) . Haar wenkbrauwen en wimpers zou ik (donker)bruin doen dan lijkt dat minder hard. Ogen zitten in het midden van een gezicht, op de foto lijken ze te hoog te zitten. Hannah's haar is ook iets minder blond.

Verder lijkt er iets niet te kloppen met rechterbeen (links op de foto). Ik denk dat je van dat been ook de knie zou moeten zien.

Maar genoemde punten zijn gemiemel in de marge hoor, echt heel mooi gemaakt.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5 Laatst bewerkt door Annemarie29 (17-01-2012 19:42)

sorry dubbel

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

6

Annemarie29 schreef:

Allereerst wil ik even zeggen dat je het heel knap hebt gemaakt.

Een gezicht van een echt mens is natuurlijk heel moeilijk (cartoonfiguurtjes zijn toch wat meer gestileerd). Hannah ziet er een beetje uit of ze een prikje te veel siliconen in haar lippen heeft laten spuiten, maar haar neusjob nog moet ondergaan  ;) . Haar wenkbrauwen en wimpers zou ik (donker)bruin doen dan lijkt dat minder hard. Ogen zitten in het midden van een gezicht, op de foto lijken ze te hoog te zitten. Hannah's haar is ook iets minder blond.

Verder lijkt er iets niet te kloppen met rechterbeen (links op de foto). Ik denk dat je van dat been ook de knie zou moeten zien.

Maar genoemde punten zijn gemiemel in de marge hoor, echt heel mooi gemaakt.

Ja je hebt gelijk ik denk dat ik haar maar ga onthoofden....en deze keer wat meer tijd nemen en niet snel, snel....  ;)

7

Heb haar van een nieuw hoofd voorzien .... zie ander topic  :Y

8

Haar beentjes zijn een beetje eng...alsof ze ernstig gebroken zijn. :-)

Maar verder...LEUK!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

Ondanks dat het geen Hannah is, knap geboetseerd hoor!
Vindt haar eigenlijk op lady gaga lijken..