Onderwerp: Glamour cupcake's (probeersels van de fashion-rollers)

als ik meer tijd heb wil ik er ook tasjes en schoentjes van gaan maken, kan niet wachten
...
Heb wel een vaste hand nodig om alles netjes in te "kleuren"..
Wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Glamour cupcake's (probeersels van de fashion-rollers)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

als ik meer tijd heb wil ik er ook tasjes en schoentjes van gaan maken, kan niet wachten
...
Heb wel een vaste hand nodig om alles netjes in te "kleuren"..
Wat vinden jullie ervan?
Ik denk dat ik eens naar je website ga kijken...

Heel erg mooi!
mooi zeg, heb je dat allemaal met de hand ingekleurd?????
Dank je wel
Jo Oosie: ik heb van die structuur-rollers van Lv en Gucci dus dan rol je de print erop en die heb ik met goud geverft.
Ik wil dit weekend de LV met verschillende kleuren inkleuren ben benieuwd maar oefening baar kunst zegge ze weleens

klopt het dat we ze niet kunnen zien op de site?
lilium je kan mailen via de website dan krijg je alle info via de mail gestuurd, ik mag geen reclame maken op dlt daarvoor vandaar

Nou, ik ga je natuurlijk even mailen.... 
hihih ik zie m wel tegemoet Liesa. 
lilium je kan mailen via de website dan krijg je alle info via de mail gestuurd, ik mag geen reclame maken op dlt daarvoor vandaar
![]()
Ok geen probleem. Thnx voor de info 

Hartstikke leuk, je hebt mail. 
Prachtig zeg!
Je hebt er inderdaad wel een vaste hand voor nodig, maar dat heb jij wel zo te zien!!
ik heb je gemaild
Die zijn echt geweldig, supermooi hoor!!!!
Dank je wel voor de complimenten lady's

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Glamour cupcake's (probeersels van de fashion-rollers)