1

Onderwerp: Cupcake-cadeautje voor kersverse papa en mama

Gisteren een berichtje gekregen dat bij mijn vriendinnetje een meisje is geboren. Te vroeg...maar gelukkig alles goed met moeder en dochter. Vandaag gaan kijken, maar omdat mijn man en ik nog niet zo ver waren om een kleinigheidje te kopen en de winkels op zondag dicht zijn, heb ik gauw 2 cupcakejes ontdooid en een klein cupcake-cadeautje voor de kersverse ouders gemaakt. Kwamen we tenminste niet met lege handen en kon ik gelijk mijn nieuwe babymolds uitproberen en patroonroller :)

Het is wel een ontzettend haastklus geworden, want ik had een hele drukke dag en in totaal 20 minuten om de cakejes te versieren (molds wel al gevuld in ijskast gezet vanmorgen) De lettertjes waren vreselijk om te maken, plakten aan alle kanten en kwamen totaal mislukt steeds uit de molds. Te weinig tijd en let dus niet op de afwerking van sommige letters (voor de m's) en hier en daar zit nog wat poedersuiker zie ik nu....Maar de papa en mama vonden ze erg leuk en 't kindje.....wat een schatje!!!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KUGN87BV.jpg

Re: Cupcake-cadeautje voor kersverse papa en mama

Zo erg zien ze er ook niet uit. Het is het gebaar dat telt hé. Gelukkig alles goed met moeder en kind.

Goed gedaan.  :thumb: