time4cake schreef:Dat is jouw mening
Ik heb mijn uiterste best gedaan slechts objectieve informatie te geven.
time4cake schreef:ik vind het intressant om te weten wat er in voeding zit.Je kunt altijd zeggen ach een klein beetje is niet slecht! Maar alle kleine beetjes bij elkaar....
Lees je ergens in mijn geciteerde reactie dat ik dat niet vind? Ik ben het namelijk geheel met je eens, zie ook mijn reactie twee berichtjes lager.
time4cake schreef:Kijk anders eens hier voor een beetje info :http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/54990-schadelijke-e-nummers.html
Dank voor de link. Ik vind het echter geen goed het artikel, het is mijns inziens tendentieus, eenzijdig en generaliserend. De suggestie dat e-nummers meestal chemisch zijn, vaak schadelijk zijn en dat je alle e-nummers maar beter kunt vermijden vind ik wel erg kort door de bocht. Zie ook mijn opmerking over antivries.
time4cake schreef:Ik vond trouwens dat wij behoorlijk ontopic waren! Aangezien iemand zich afvroeg wat het was!
Ok, ik ga ook offtopic door hier weer op te reageren, maar van natuurlijke kleurstoffen zijn we afgedwaald naar een stof die toevallig ook in antivries gebruikt kan worden...
time4cake schreef:Vind niet dat iemand omdat die gene er niet geheel achter staat alles maar meteen van tafel moet wegen..E1520 zit wel degelijk in ons eten en is ook wel degelijk 1 van de ingredienten van antivries.
Ik ontken ook niet dat er soms E1520 in ons eten zit en ik ontken ook niet dat het soms in antivries wordt gebruikt. Waar staat dat ik dat ontken? Het punt is dat het niet uitmaakt, zie het voorbeeld over ruitenwisservloeistof.