Onderwerp: dijkjesvraag
Ik moet voor valentijn een taart maken maar zonder botercr
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dijkjesvraag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet voor valentijn een taart maken maar zonder botercr
Als je een cm van de rand blijft met vullen heb je geen dijkje nodig! Ikzelf spuit nooit dijkjes, zelfs niet als ik een vulling met slagroom gebruik.
Je zou een dijkje kunnen maken van chocopasta?
Ok
Hoi Karine, als je de taart overgiet met chocolade(ganache) kun je ook gewoon dijkjes maken van de ganache, dat doe ik tenminste altijd. Kun je de chocoganache ook aan de zijkanten heel mooi afwerken. Staat ook hiervan een verhaal bij mijn website bij de Recepten.
Sukses h
Als jullie niet zonder dijkjes durven...lijk ik bijna wel een held dat ik wel zonder dijkjes werk...
Maar ik doe nooit dijkjes omdat ik er te lui voor ben
Dus eigenlijk vind ik jullie helden dat je altijd netjes een dijkje spuit.
Jaja de dijkjeshelden ,haha
En Lara je recepten in je website zijn echt top ...nu durf ik er eindelijk aan beginnen om wat anders te proberen dan bokkepootjes
Weten jullie ook misschien of ik icing op voorhand goud kan kleuren (probeerde ook al in ander topic maar alleen verven achteraf kwam eruit en jullie zijn toch ook al profs h
Ik heb nog nooit icing voor het spuiten goued gekleurd. Wel met andere kleuren gedaan, maar dat waren pasta's. En goud is poeder. Maar het lijkt mij dat als je het water in je icing vervangt door opgeloste goudpoeder dat het wel zou moeten lukken. Maar dat is dus alleen maar een idee van me.
Kan alleen met alcohol geverfd worden of gedust naargelang het effect.
en met goud en zilver maak je er een dik papje van eigenlijk. Heel weinig alcohol en redelijk wat poeder samen.
Zoals Karentje zegt, gewoon de versieringen maken en achteraf met een piepklein penseeltje en een verfje van poeder en alcohol. Je kunt het water niet vervangen nee door goudpoeder/alcohol van de icing... zou je een kilo goudpoeder kosten
Dank je wel voor het compliment voor de recepten Karine!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » dijkjesvraag