1

Onderwerp: mannetje geboetseerd [FEEDBACK]

Voor de aller eerste keer geboetseerd en het vviel me niet helemaal tegen. Ik ben benieuwd hoe jullie deze vinden. Ik zou heel graag Feedback willen.

De vraag was mannetje,kaal,blauwe adidas broek,wit t-shirt,witte sokken en werkt bij de RET.

Ik heb een mondelinge how to gehad van Madame Gateau zo lief nog bedankt hiervoor!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BQAR4HHW.jpg

Groetjes P@trici@

2

Re: mannetje geboetseerd [FEEDBACK]

Goed gelukt, vooral zijn gezichtje. Is het wel een stevige man? Anders zou ik zijn buik iets minder dik maken. En wellicht kun je de handen iets minder naar binnen draaien, dan ziet het er nog beter uit.

Tieneke

Voor de eerste keer boetseren vind ik het geweldig! :thumb: Super gedaan!

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

4

Hij ziet er geweldig uit! Je wil feedback, maar hij is al zo goed gelukt, nog even kijken.....grotere oren die wat hoger richting zijn ogen gaan?

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

5

mischien hele domme rare vraag maar lees overal geboetseerd is dat nou gewoon met marsepijn dat mannetje wat je gemaakt heb of?
vind hem erg mooi gemaakt hoor maar goed ik ben beginner dus veel heb je niet aan mij haha

Jaa daar is hij dan...ik vind hem goed gelukt hoor :Y

Zoals Nathasja als zegt misschien de oren iets naar boven, ik doe ze altijd op dezelfde hoogt als de neus. En ik zou de armen iets dunner maken :Y  Voor de rest is hij helemaal  :thumb:

Dankjewel Femke, ik heb de armen er al afgesloopt waren niet naar mn zin. Vind dat ook best moelijk vooral de handen.

De oren ga ik iets hoger doen en ietsjes groter maken. Bedankt he!

Groetjes P@trici@

8

marijkeJoey schreef:

mischien hele domme rare vraag maar lees overal geboetseerd is dat nou gewoon met marsepijn dat mannetje wat je gemaakt heb of?
vind hem erg mooi gemaakt hoor maar goed ik ben beginner dus veel heb je niet aan mij haha

de dames hebben denk ik je vraag over het hoofd gezien,dus antwoord ik maar even.
Dit mannetje is zo te zien met rolfondant gemaakt.Sommigen boetseren wel met marsepein,maar de meesten vinden dat niet echt ideaal om mee te boetseren.
Zelf gebruik ik ook rolfondant.
Enne......domme vragen bestaan niet hoor!

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

9

ik ben zelf nog niet zo'n kei in boetseren,dus voind deze supergoed gelukt :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

10

Ik vind hem helemaal super, zeker als het je eerste keer boetseren is.

Ik doe het je niet na in iedergeval!  :thumb:

saltandpepper schreef:

Dankjewel Femke, ik heb de armen er al afgesloopt waren niet naar mn zin. Vind dat ook best moelijk vooral de handen.

De oren ga ik iets hoger doen en ietsjes groter maken. Bedankt he!

Ik vind de armen ook lastig, als je hem een shirt met lange mouwen aan doet is het al iets gemakkelijker. De mouwen maak je het zelfde als de benen alleen dan kleiner, in kegelvorm, ik gebruik ongeveer 6 gr per mouw, dan uiteinden daar waar de hand komt weer een beetje hol maken zodat de pols in de mouw valt.

Ben benieuwd, maar dat kan je echt wel hoor, hij ziet er al harstikke goed uit;

Heb je dit met fondant of marsepein gemaakt, ik beosteer enkel met marsepein

12

marikaatje schreef:
marijkeJoey schreef:

de dames hebben denk ik je vraag over het hoofd gezien,dus antwoord ik maar even.
Dit mannetje is zo te zien met rolfondant gemaakt.Sommigen boetseren wel met marsepein,maar de meesten vinden dat niet echt ideaal om mee te boetseren.

Bedank voor je reactie.

marijkeJoey schreef:
marikaatje schreef:
marijkeJoey schreef:

Sorry ik heb inderdaad de vraag over het hoofd gezien.Maar ik boetseer inderdaad met rolfondant.

Maar Femke dus met marsepein dat kan dus ook.

Bedankt allemaal met het meedenken !

Bedank voor je reactie.

Groetjes P@trici@