Onderwerp: Pump Brush
hoi hoi allemaal
ik heb een pump brush gekocht bij jullie op de taart en trend beurs,
maar wat ik ook doe hij werkt niet
iemand een idee hoe ik dit moet verhelpen???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Pump Brush
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi allemaal
ik heb een pump brush gekocht bij jullie op de taart en trend beurs,
maar wat ik ook doe hij werkt niet
iemand een idee hoe ik dit moet verhelpen???
Er zit een klein plastic afdekstukje op het deel waar de poeder overgaat van het reservoir naar de kwast. Dat heb je er waarschijnlijk niet vanaf gehaald
oeps zou dat het zijn zal eens kijken
heb hem namelijk al wel eens uit elkaar gehaald ook het
sponsje eruit gehad, maar er komt dan wel wat dust uit maar heel weinig..................ga nog maar eens mijn kwast onderzoeken,
bedankt voor je reactie
ik heb dat ding al 201485340934012 x bijna weggegooid omdat er niks uit komt....... zal eens kijken.
Hahaha het zou wat zijn als jullie allemaal dat dingetje zijn vergetn weg te halen.....
nou het plastic dingetje zit er bij mij niet meer op, en nog niets je ziet wel wat op de kwast maar kan er niets mee blijft allemaal binnen in de kwast dus als ik over een taart ga krijg ik strepen in plaats van een mooie glans
help wat moet ik nu?????????????????
hier ook geen plastic dingetje te zien. ik zie de glittertjes ook binnenin, maar ze blijven daar ook, komen er niet uit.
ik ben mijn kast aan het opruimen, dus grote kans dat hij binnenkort te koop staat hier met de rest van de overtollige spullen.
Heb ik andere topics gelezen en begrepen dat hij eigenlijk alleen goed werkt met de magic sparkles van SK............maar of dat het 'probleem' oplost weet ik niet
Heb ik andere topics gelezen en begrepen dat hij eigenlijk alleen goed werkt met de magic sparkles van SK............maar of dat het 'probleem' oplost weet ik niet
Inderdaad, die heb ik als eerste geprobeerd en gaat er mega goed mee. Stopt er zo goed als niks anders in
idd met de sparkles gaat ie als een tierelier , met pearl dust bijv helemaal niet
en nu zit dat ding vol pearl dust en kan ik 'm dus eigenlijk wel weggooien Ben echt wel een beetje dat het er niet bij wordt verteld bij de aankoop...
nou idd dat mogen ze er dan wel eens bij vertellen
denk dat ik mijn kwast maar gewoon probeer schoon te maken..............maar onder de kraan met dat ding als dat niet goed gaat jammer dan kan er zo ook niets mee, maar baal er wel van
je moet 'm doorblazen om 'm schoon te krijgen las ik ooit.... geen idee hoe hoor, dat dan weer niet
met de compressor kan toch niet lijkt me
met de compressor heb je hem wel meteen goed schoon
Ik gebruik hem ook met de pearl, dan haal ik het sponsje eruit.
Ik moet iets meer drukken op de fondant en iets vaker achterop, maar werkt voor mij prima. Met de sparkles loopt het er idd vanzelf al uit
dank voor je tip; dat ga ik eens uitproberen
Ik heb vorige week ook een pump brush gekocht en ook de eerste keer geprobeert met pearl dust (helaas deed de eerste pupm brush het echt niet, ook niet met magic sparkles) de tweede deed het heel goed met magic sprankles, maar daar zat inmiddels ook al een beetje paerl dust in. Ik heb die twee er nu samen in zitten. En nu werkt hij heeeel goed!
idd fijn dat het vermeld wordt als je hem aanschaft......
ik heb ff gekeken maar zijn die magic dezelfde als deze?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -3301.html
ik heb ff gekeken maar zijn die magic dezelfde als deze?
Die zijn niet-eetbaar............en volgens mij ook niet hetzelfde. Die bedoeld worden zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -p-57.html
Soesie schreef:ik heb ff gekeken maar zijn die magic dezelfde als deze?
Die zijn niet-eetbaar............en volgens mij ook niet hetzelfde. Die bedoeld worden zijn deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -p-57.html
o.k die ken ik niet.
Nou bedankt dames, een ding weet ik nu zeker:
Ik haal hem van mijn lijstje, ik hoef hem niet meer.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Pump Brush