Onderwerp: voorverwarmen & verhogen van graden.
Verwarmen jullie altijd voor??..
En op hoeveel graden beginnen jullie met bakken en na hoeveel minuten verhogen jullie het aantal graden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » voorverwarmen & verhogen van graden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Verwarmen jullie altijd voor??..
En op hoeveel graden beginnen jullie met bakken en na hoeveel minuten verhogen jullie het aantal graden?
Ik verwarm voor op de te bakken temperatuur en verhoog niet. Doe k op school ook niet en op mn werk ook niet.
Hier is geen standaard voor...........elke oven is anders, dus gewoon uitproberen wat bij jouw oven het beste werkt.......
Ik heb het geprobeert dat ophogen tussendoor. Maar ik vind dat m'n biscuit er veel droger en harder door wordt.
Maar ook dat zal wel aan mijn oven liggen en per oven verschillen. Overigens werd hij wel mooier recht van boven.
Ik wel, begin op 145 dan 160 en dan eindig ik met 185 graden. En hoe lang, dat ligt er aan hoe groot de taart is. Bij een taart van 20 cm elke temperatuur 10 minuten.
Als je oven voorverwarmt (en dus ook bij ophogen van de temp) mbv het grillelement, dan kan het niet. Dan gaat ie nl heel hard grillen als je de temp verhoogt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » voorverwarmen & verhogen van graden.