1

Onderwerp: Laat ik dan ook maar eens

mezelf voorstellen...

Mijn naam is Irma, ik woon nu nog in Bodegraven, maar over een half jaar verhuis ik naar de Meije. (voor wie dat niet kent: een lintdorp ongeveer gelegen tussen Bodegraven en Woerdense Verlaat).
Ik ben getrouwd met Roland, en ben mama van 2 heerlijk ondeugende jongetjes: Fynn (2 jaar) en Stef (9 maanden). Ik ben kinderverpleegkundige, werk gemiddeld 20 uur per week. Naast m'n gezin en werk heb ik nog 3 grote hobby's: taarten zoals iedereen hier, muziek maken en les geven in countrylinedance.

Ik ben voor de eerste verjaardag van Fynn aan het zoeken geweest hoe ik aan een mooie taart kon komen of zelf kon maken, maar dat lukte toen niet oa doordat ik opnieuw zwanger was. Maar toch bleef het kriebelen, en toen er een flyer van de taartenwinkel om de hoek op de deurmat viel was ik om. Heb een workshop gevolgd, en ben actief aan het bakken gegaan. Op dit moment staat de teller denk ik al op 25 taarten en hoop dat er nog velen zullen volgen!

Naast de gewone taarten bak ik ook glutenvrije- en/koemelkvrije taarten. Dit omdat ik vind dat iedereen recht heeft op een heerlijke taart!

Veel bakplezier!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

2

Re: Laat ik dan ook maar eens

Welkom op het zeer verslavende en gezellige forum!