1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo alle liefhebbers van deze gewelidige site,

Mijn naam is Saartje en ben 28 jaar.
Voor mijn vriendin die in mei 2012 gaat trouwen ben ik gevraagd om hun bruidstaart te maken voor de bruiloft, wat ik een enorm eer vindt natuurlijk  :Y

Aangezien dit mijn eerste echte taart gaat worden, ben ik op zoek naar allerlei handige tips.

Dus kom maar op met de tips en adviezen!

Groetjes Saartje

2

Re: Even voorstellen

Hoi Saartje,

Ik ben ook redelijk nieuw hier en het valt me altijd op dat iedereen zich netjes voorsteld maar daar bijna geen reacties op krijgt. Ik heb een zwarte Labrador die Sara heet en we altijd Saartje noemen. Jouw naam sprong er dan ook uit. Ik vind het wel een uitdaging die je aan gaat. Heb je wel eerder taarten bekleed en versiert? Ik bak wel al heel lang maar had nog nooit met marsepein of fondant gewerkt. En al ben ik nog maar een maand bezig ik vind het nu al verslavend. Wel jammer dat het een hele dure hobby is als je wat materiaal wilt hebben. Maar ja, iedere hobby kost geld. Heel veel succes met de bruidstaart.

3

Re: Even voorstellen

Hoi Hoi,

Ik vroeg me al af waarom er nog niemand had gereageerd haha maar gelukkig nu wel  :)

Ik vindt het zelf ook een hele grote uitdaging, maar heb er alle vertrouwen in. Ik ga ook volgend maand een workshop taart bakken doen om wat handige tips en trucs te leren en daar kijk ik enorm naar uit. Het wordt wel mijn allereerste taart die ik ga maken en versieren. Wat ik wel regelmatig bak zijn caken en muffins en die versier dan ook helemaal en dat vindt echt super om te doen.

Het enige waar ik nog mee zit is eigenlijk waarmee je nu het beste een taart bakt. Met wat voor meel of mix? Kun je me daar misschien bij helpen??

Groetjes!