Onderwerp: twee simpel retro taarten!
Mijn man was in de vakantie jarig en de bedrijf waar hij werkt is altijd dicht als hij jarig is! Hij vroeg of ik kon twee simpel taarten maken om te trakteren op zijn werk vandaag en dit is wat het is geworden!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » twee simpel retro taarten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn man was in de vakantie jarig en de bedrijf waar hij werkt is altijd dicht als hij jarig is! Hij vroeg of ik kon twee simpel taarten maken om te trakteren op zijn werk vandaag en dit is wat het is geworden!

en ze zijn weer geweldig 
en ze zijn weer geweldig
Dank je wel Nikita
Ze zijn inderdaad weer geweldig.
En ook mooi strak, da's best lastig om die ringen zo mooi rond op de taart te krijgen 
Ze zijn inderdaad weer geweldig.
![]()
En ook mooi strak, da's best lastig om die ringen zo mooi rond op de taart te krijgen
Ik heb een geheim om het te doen!!!

En dat noem je simpel? Respect!
erg strak
mijn complimenten 
Prachtig!! En deel je geheimen! 
Superrr! Vooral die eerste, altijd zo mooi die rondjes 
Prachtig!! En deel je geheimen!
Mijn geheim is .... gebruik fondant met een beetje tylose in voor de rondjes, steek ze uit maar laat ze eerst een uur drogen waar ze zit ! Ze droogt iets hard en dan zijn ze makkelijker om op de taart strak te doen! Simpel! 
heel mooi en strak. de oranje vind ik er echt uitknallen! mooi!
Ik vind dit prachtige taarten!
Bedankt voor al jullie reacties!

Hele mooie mannen taarten is altijd net iets moeilijker!
juudje84 schreef:Prachtig!! En deel je geheimen!
Mijn geheim is .... gebruik fondant met een beetje tylose in voor de rondjes, steek ze uit maar laat ze eerst een uur drogen waar ze zit ! Ze droogt iets hard en dan zijn ze makkelijker om op de taart strak te doen! Simpel!
Aha, ik doe dat meestal met m'n letters, ik werk enkel niet met fondant maar met marsepein
, fondant wordt toch vrij snel hard??
Wat leuk, zo met die stippenzijkant. Kom je altijd mooi uit, of moet je achter smokkelen?
Wat leuk, zo met die stippenzijkant. Kom je altijd mooi uit, of moet je achter smokkelen?
Met beide taart moest ik iets van een rondje afsnijden, bij de laagste laag, maar je ziet het echt niet!
De tweede rij kwam precies uit! Echt goed te doen. Simpeler kan het niet!!! 
Karen-Dodenbier schreef:juudje84 schreef:Prachtig!! En deel je geheimen!
Aha, ik doe dat meestal met m'n letters, ik werk enkel niet met fondant maar met marsepein
, fondant wordt toch vrij snel hard??
Boetseer je ook met marsepein? Dat deed ik in de begin ook maar nu met half fondant en half gum paste!
Heel leuk en superstrak zeg!!
Bedankt voor jullie reacties 
Wat een mooie taarten, helemaal TOP!
wow wat een leuke taarten zeg!!
Welke uitsteker gebruik je voor die cirkels?
Simpele taartjes, hmhm
.
Ik vind ze geweldig! Heel strak, netjes en echte mannentaarten. Ik ga ze onthouden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » twee simpel retro taarten!