1

Onderwerp: Mijn eerste Tiara

Voor het kindje van mijn oude buurmeisje mocht ik een mooie verjaardagstaart maken. Ze had een taart gezien op de hyves van een kennis die ik na moest maken, als iemand de taart herkend, bedankt;)

Het is mijn eerste tiara, wat een gedoe zeg! Ik was bewust 4 dagen van tevoren begonnen aangezien de tiara 2 dagen moet drogen. Zo had ik nog de kans om 1 nieuwe te maken en dat was inderdaad nodig want 1 zijkant brak af. Bij de 2e brak de andere zijkant af dus heb ik van 2 tiara's 1 weten te maken. Wie hier tips voor heeft, ik hoor het graag!
Uiteindelijk was ik toch wel blij met het resultaat. Ook de bloemen had ik nog nooit zo gemaakt dus het was een leuke nieuwe uitdaging geweest.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405006_196089547153466_100002572655450_374390_1990442868_n.jpg

Gevuld met kersen vlaaivulling en botercreme.

Bedankt voor het kijken:)

2

Re: Mijn eerste Tiara

Mooi zeg, zowel de grote bloemen als je tiara !

Groetjes, Conny

3

Wat een schatje  :Y

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

4

Wat mooi!!!

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

5

Mooi!!

Enne de tip is inderdaad een reserve tiara maken  O-)  O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Dankjewel:D Ja gelukkig was ik zo slim geweest om hem op tijd te maken, aangezien ik normaal alles op het laatste moment doe :rolleyes:

7

Echt heel erg mooi !

To much off a good thing, can make something wonderfull.....

8

Wauw!! Is er een How to van de tiara?

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

9

Ja daar is een how to van. Ik heb bij google how to tiara ingetoets en dan kom je op een how to uit via deze site. Ben niet zo goed met computers dus een makkelijkere manier weet ik niet haha.