1

Onderwerp: Ik wil me even voorstellen

Hallo allemaal.

Ik ben Monique en moeder van 2 kinderen en oma van 2 schatjes van kleinzonen. Ik vind de taarten die ik hier tegenkom prachtig en hoewel ik zelf graag dat zou kunnen kom ik hier toch voor iets anders. Ik wil een oproep plaatsen voor iemand die het voor mij wil doen. Ik wordt in juli namelijk 50 jaar en dat wordt groots gevierd. Daarom ben ik op zoek naar iemand die voor mij een taart wil maken in het feestthema en dat is bling bling (zilver.. geen goud) Ik had iemand gevonden maar die is helaas op die datum met vakantie. Ik heb de taart 28 juli nodig. Voor ongeveer 40 personen. Er zijn er genoeg op internet maar dat is dan weer net niet wat ik wil. Wie o wie zou dit voor mij willen en kunnen doen en uiteraard wordt de taart betaald.

2

Re: Ik wil me even voorstellen

welkom Monique.
Misschien kun je je oproepje nog even neerzetten in het daarvoor bestemde topic, weet even niet uit mijn hoofd hoe het heet, maar dan valt het meer op, en krijg je vast reactie.
Het is ook handig als je vermeld waar je woont, zodat mensen uit je regio kunnen reageren.