1

Onderwerp: Ik zal me voorstellen... Winkey

Hallo Allemaal,

Op het forum heet ik Winkey en in real life Monique. Ik ben 42 jaar, moeder van 2 zoons en werk 32 uur in de gezondheidszorg als P&O-er. Ik woon in Alkmaar.
Ooit heb ik een basisopleiding gedaan tot Banketbakker. Nooit echt iets mee kunnen doen (geen baan gevonden).
Het bloed kruip waar het niet gaan kan dus hier ben ik dan. Ik wil nu toch eindelijk weer eens met taarten e.d. aan de slag. Tegenwoordig kun je ook alles wel particulier kopen en dat maakt het een stuk makkelijker.
Siervakken (marsepein, fondant, chocolade bewerken) was altijd mijn favoriete vak en dan is dit forum en site het summum :)
Vandaag begin ik aan mijn eerste echte verjaardagstaart sinds lange tijd. Mijn zoon (jongste) is 16 geworden en daar hoort een taart bij. Ik hoop een foto van de taart later te kunnen posten.
Tuurlijk heb ik altijd wel gebakken, appeltaart, chocotaart, cake, muffins, het geijkte home-made spul dus.
Ik hoop vaak op het forum te zijn maar mijn vaak zal zeker niet het zelfde zijn als de meeste hier. Ik werk minimaal 32 uur en ga in februari daarnaast ook nog een opleiding volgens ...
O ja, en ik ben driftig aan het afvallen (lekker handig met zo'n hobby ;) ).
Nou volgens mij weten jullie nu een heleboel van mij.
tot gauw,
Monique

2

Re: Ik zal me voorstellen... Winkey

Welkom!