Onderwerp: al een tijdje online....
Beste taartenbakkers/baksters,
Ik ben al een tijdje online maar heb nog niets laten zien (kan geen foto's op computer zetten) maar wil toch iets vertellen en misschien later dit jaar toch wat laten zien.
Bak mijn hele leven al taarten en cakes maar sinds anderhalf jaar besmet met het jullie welbekende taartenvirus.
In het dagelijks leven ben ik apothekersasststente in een leuke apotheek in Delft.
Waarom ik al die tijd wel meekeek en niet mee schreef? Ach, eerst de kat uit de boom kijken, maar wil jullie zeggen dat ik altijd warm van binnen wordt van de lieve reacties op elkaar en bemoedigingen over de taarterij.
Vanmorgen zag ik een foto en las een stukje van een medeforumgenote die bakt voor de jarige kindjes van de voedselbank in Dronten. Daar werd ik door gegrepen en dacht.... hoe kan ik dat doen in mijn eigen omgeving en zal je zeggen dat ik straks een mailtje ga sturen naar de voedselbank in Delft om hierover te praten. Misschien bestaat het daar ook al en kan ik me aansluiten, of kan ik het opstarten.
Verder doen mijn man en ik veel vrijwilligerswerk voor verstandelijk gehandicapten in Delft. a meer dan 15 jaar en hebben we een oppas teener (ook verstandelijk gehandicapt).
Goed, lang in cognito hier gekeken maar hoop eens foto's te kunnen plaatsen van mijn baksels.
lieve groet en dank voor het lezen,
Mirjam oftewel Muffinandmore