1

Onderwerp: Winkel in omgeving Eindhoven?

Hoi Allemaal,

Ik ben nog nieuw, dus geen idee of ik het in de goede map heb geplaatst, maar anders hoor ik het wel  ;)

Ik vroeg me af of iemand een winkeltje weet te zitten met benodigheden in de omgeving van Eindhoven.
Ik hoorde dat er in Helmond een zat, maar dat die weer gesloten is.
Ik kan natuurlijk wel op internet bestellen en op verschillende plekken spullen kopen, omdat het steeds meer in trek is. Maar doordat ik zelf nog niet zoveel weet over het taarten maken (heb er pas vier gemaakt) leek het mij leuk om ook eens wat winkeltjes te bezoeken waar je ook vragen kunt stellen.

Dus weet iemand iets in de omgeving van Eindhoven? of moet ik meer richting het Noorden om wat spullen te kunnen kopen?

Bedankt

2 Laatst bewerkt door vanessa1982 (05-01-2012 12:16)

Re: Winkel in omgeving Eindhoven?

In Eindhoven heb je Keekies en in Helmond heb je ook nog Tante Fatima. Er zijn volgens mij meer dingen in de omgeving, maar dan moet je de zoekfunctie gebruiken voor meerdere topics uit het verleden:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=115056

3

Ik ga zelf altijd naar taartwinkeltje, in Eindhoven (je kunt bestellen via hun webshop en het  dan zelf ophalen) en in Deurne zit Cake World. Beide winkels geven ook workshops.

4

In Maasbracht zit De Bakwinkel. Grote winkel met ontzettend veel spullen en geven ook workshops. Debakwinkel.nl

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

5

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen (dit heeft weinig met workshops te maken  :s ). Als je niet zeker weet of je je topic in de goede rubriek hebt gezet........gebruik dat het meld-knopje  ;)
Moderatoren lezen echt niet alle topics op het forum........