1

Onderwerp: Hallo!

Hallo allemaal,

Ik lees al maanden mee op dit forum en kijk natuurlijk iedere dag naar alle prachtige taarten die gemaakt worden. En nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken om maar eens wat actiever te worden hier.

Ik ben Sylvia (36), getrouwd en moeder van 3 geweldige meiden. Ik maak al een jaar of 6 taarten, maar dat beperkte zich tot de verjaardagen van de kinderen. Veel te weinig om genoeg te oefenen natuurlijk. Maar de laatste tijd ben ik veel actiever met bakken, mede dankzij de inspiratie die ik hier opdoe. En alle tips, adviezen enz waar ik ook al veel van geleerd heb!

Nu nog kijken wanneer ik de moed heb zelf een foto te plaatsen. Een vraag komt er wel aan, dat durf ik wel ;-)

Groetjes, Sylvia

Groetjes, Sylvia

2

Re: Hallo!

Hoi Sylvia,

Welkom op dit verslavende forum.Leuk dat je ook door het "bakvirus" bent getroffen.

Vraag rustig hier en we zijn er om elkaar te helpen.Gewoon je taarten showen hoor.We leren tenslotte van elkaar en je zult merken dat als je een taart showt en je er zelf niet zo tevreden over bent,de andere medebaksters en bakkers er heeeeeel anders over denken.Dus gewoon op jezelf vertrouwen en dan komt het allemaal goed hoor.Ben ook nog een beginneling en leer elke dag weer wat erbij  hier op dit superleuke forum.:thumb:

Groetjes Angelique

3

Ha die Sylvia,

allereerst een hartelijk welkom, ook van mij, hier op deze site en dit gezellige forum.

Natuuuuurlijk heb je moed genoeg om een foto te plaatsen. Ik was ook een beetje (boel) angstig voor mijn eerste exemplaar... nadat ik een poosje meegelezen had en de baksels gezien te hebben van alle superbakkers hier... Maar, toch gedaan, veel geleerd en veel positieve reacties gehad!

Dus ik zeg: DOEN DOEN DOEN !!! ;)

... en wens je ondertussen gewoon veel succes, maar vooral plezier, met bakken en decoreren!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Welkom!!

Je avatar ziet er in ieder geval al erg leuk uit.

Showen he!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5 Laatst bewerkt door Carin (09-01-2008 23:22)

Welkom Sylvia!
Pas maar op want het is verslavend (zowel het bakken als het forum :lol: )
Veel plezier met bakken, enne... we zijn d

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Bedankt voor de leuke reacties! Dat het verslavend is (zowel het taarten maken als het forum) heb ik al ervaren :D Gelukkig is mijn oudste dochter aan het eind van de maand jarig. En mijn directeur viert zijn 40 jarig jubileum, dus ik heb nog wat om naar uit te kijken.

Ik heb net foto's geplaats. En het is zowaar gelukt :thumb:

Groetjes, Sylvia

7

Je foto's zijn prachtig! (de taarten ook ;))

Niet zo aan jezelf twijfelen dat blijkt nergens voor nodig!